Gravatar

#52 filmz-ataris 20 år siden

#51 - Dejlig Nancy-plakat du har :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#53 kill the bills 20 år siden

#50 tak for hjaelpen.
Gravatar

#54 filmz-Loft 20 år siden

#52 - Jo tak. Den kostede mig 100 kroner på www.moviemerchandise.dk
Gravatar

#55 filmz-ataris 20 år siden

#54 - Bestilte du online? Har nemlig ofte hørt om folk, der har haft problemer med ikke modtagne varer. Jeg kan se de har en masse Wong Kar-Wai plakater jeg er interesseret i.
Gravatar

#56 filmz-Loft 20 år siden

#55 - Ja, det gjorde jeg. Har også hørt noget om det, men jeg tog en chance. Der gik en uges tid, og undervejs sendte jeg en mail, for at høre hvor pakken var. De sagde, at plakaten ikke var på lager, og at den ville komme senere på ugen, så det tog i alt en uges tid før pakken kom.
Gravatar

#57 filmz-ataris 20 år siden

#56 - Takker, kunne være man skulle tage chancen og bestille en enkelt plakat. Kan være vedkommende der har butikken har taget sig sammen.
Gravatar

#58 filmz-Loft 20 år siden

#57 - Det værste der kan ske er vel, at pakken ikke kommer. Hvis de tager dine penge uden at sende dig noget, kan du jo altid sagsøge dem :)

Du kan også bruge www.allposters.com. De har et rimelig stort udvalg, men er også lidt dyrere....
Gravatar

#59 filmz-ataris 20 år siden

#58 - De må vel egentlig heller ikke hæve pengene før varen er sendt. Ellers kan jeg jo betale pr. efterkrav - selvom det koster 50kr. ekstra :/

Jeg synes allposters.com har et ret begrænset udvalg. Det bedste udvalg findes efter min mening hos moviegoods.com, der desværre er alt for dyre.
Gravatar

#60 filmz-michaell 20 år siden

Jeg har overvejet mange gange at købe den der franske Kill Bill box, men jeg tror sgu jeg venter på at de bliver udgivet som en film! Hvis det da overhovedet sker!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables

Skriv ny kommentar: