Okay. Jeg har aldrig prøvet at printe en side/billede før, men hvordan forgår det? Jeg tryker på "Print Screen" og hvad så? jeg syntes ikke der sker noget nemlig.
Hvis vi taler om fotos så er det faktisk præcis som jeg skrev i #2: Du trykker PrtSc, åbner dit Paint el. lign., trykker Ctrl+V - Voila!
Hvis du mener et still fra film via DVD-drev, Media Player osv, så se hvad Utyske har skrevet ovenfor. Min metode virker dog også på mange typer filmklip online. Men på visse typer får du sort skærm i det felt, hvor filmen kører.
Her på Filmz får vi rigtig nok de fleste af vores billeder til anmeldelser fra diverse pressesider. Derudover sørger vi altid for, at vi enten har fået lov til at bruge billederne, eller det er billeder, hvor vi har fri råderet.
#11 Leo DiCaprio 12 år siden
så selvom min bærebar måske ikke har BR afspiller så kan jeg stadig afspille BR film igennem programmet?
#12 doom WAD 12 år siden
Hvis vi taler om fotos så er det faktisk præcis som jeg skrev i #2: Du trykker PrtSc, åbner dit Paint el. lign., trykker Ctrl+V - Voila!
Hvis du mener et still fra film via DVD-drev, Media Player osv, så se hvad Utyske har skrevet ovenfor. Min metode virker dog også på mange typer filmklip online. Men på visse typer får du sort skærm i det felt, hvor filmen kører.
#13 Slettet Bruger [1870542372] 12 år siden
Nej, det vil at være som at forsøge at afspille videobånd uden en video.
#14 Leo DiCaprio 12 år siden
#15 kasperfmn 12 år siden