Gravatar

#2121 Åkepool 16 år siden

Det tager jeg som at den er rigtig :)

Så bliver Solhanne nok lidt tvær, for jeg har jo fået nedlagt forbud mod at svare rigtigt, når jeg ikke kan smide et nyt billede op, men det er bare så sjældent at jeg kan dem, så når chancen er der, så tager jeg den sgu :)

Jeg skal nok snart få det lært, indtil da kan hvem som helst tage den ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2122 Steffan Rasmussen 16 år siden

:-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2123 tranberg 16 år siden

The end is closest to the beginning
Gravatar

#2124 Steffan Rasmussen 16 år siden

Argh ... Det ved jeg jo godt ... lad mig tænke.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2125 Steffan Rasmussen 16 år siden

Hmmm ... Dirty Harry?
Gravatar

#2126 filmfan 16 år siden

Arlington Road?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#2127 Åkepool 16 år siden

Forresten Filmfan aka. Christian. Hvornår tror du at du får smidt en ny quiz på banen, vi er altså nogle stykker der ligger med abstinenser.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2128 filmfan 16 år siden

Det er et vanskeligt spørgsmål - det afhænger af, hvornår jeg kan tage mig sammen.

Jeg er i øvrigt glad for, at det ikke er alle, der har har jeres magiske evner - så var de 40 filmscener hurtig gættet :-)
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#2129 tranberg 16 år siden

Arlington Road er korrekt, Filmfan.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#2130 filmfan 16 år siden

Det var selvfølgelig The Una-bomber på billedet, men "Arlington Road" var godt nok et heldigt skud!

Skriv ny kommentar: