Gravatar

#2841 Steffan Rasmussen 15 år siden

Thank you for playing, Christian, men ja ganske rigtigt, det er ikke F/X.

Filmen er Nicolas Roegs TV-film Full Body Massage. Skræmmende at instruktøren bag Performance og Don't Look Now er blevet degraderet til at lave noget sådant makværk. Skuespillerne er i øvrigt Bryan Brown og Mimi Rogers.

Turen er fri.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2842 Steffan Rasmussen 15 år siden

Anyone?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2843 Antlion 15 år siden

Tja, hvis I keder jer:

Billede 1
Gravatar

#2844 filmz-Martychris 15 år siden

the bird??
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#2845 Steffan Rasmussen 15 år siden

Buena Vista Social Club?
Gravatar

#2846 Antlion 15 år siden

Jeg ser ingen form for logik i jeres gæt. :)

Hverken "The Birds" eller "Buena Vista Social Club" (har jeg ikke set) er i sort/hvid? :)
Gravatar

#2847 filmz-Martychris 15 år siden

The bird er over Charlie Parker, også kaldt the bird!!! Buena Vista social club er en cubansk/ameriekansk dokumentar med Ry Cooder. Men ved ikke lige hvem manden er på billedet...
Gravatar

#2848 Antlion 15 år siden

#2847:

Nå, du mente Eastwoods, "Bird". Den er da heller ikke filmet i sort/hvid? Jeg har Wenders', "Buena Vista Social Club", så jeg ved udmærket klar over hvilken film der er at tale om.

Men nok om det... Nyt billede:

Billede 2

Det er på sin vis en improviserende jazz-kunstfilm.
Gravatar

#2849 filmz-Martychris 15 år siden

Raging Bull??
Gravatar

#2850 Antlion 15 år siden

#2849:

Nej, vi skal noget længere tilbage.

Skriv ny kommentar: