Gravatar

#3141 Kisbye 15 år siden

Korrekt.

Undskyld forsinkelsen. Familiemæssige årsager gjorde at jeg ligepluslig for en masse om ørene.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#3142 Steffan Rasmussen 15 år siden

Så prøver vi med en (måske) nem en.

Gæt løs
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3143 rockysds 15 år siden

New Moon
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3144 Steffan Rasmussen 15 år siden

Jep. Og lad os så få en svær.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3145 rockysds 15 år siden

Jeg skal forsøge. Vi tager en lidt ældre en af slagsen, som jeg nød et rigtig godt kig med i går.

Billede 1
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3146 Skeloboy 15 år siden

Sunrise?
Gravatar

#3147 filmz-Martychris 15 år siden

Metropolis?
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#3148 rockysds 15 år siden

Nej til begge.

Billede 2
Gravatar

#3149 filmz-Martychris 15 år siden

Rebecca?
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#3150 rockysds 15 år siden

Nope.

Billede 3

Skriv ny kommentar: