Gravatar

#3151 rockysds 15 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3152 BN 15 år siden

For Heaven's Sake?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3153 Steffan Rasmussen 15 år siden

BN (3152) skrev:
For Heaven's Sake?

Er det den hvor han hænger fra uret?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3154 BN 15 år siden

Solhanne (3153) skrev:
Er det den hvor han hænger fra uret?

Ja.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3155 Steffan Rasmussen 15 år siden

#3154 - den må jeg hellere få fat i. Det er 30 år siden jeg har set den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3156 rockysds 15 år siden

Nej, det er ikke "For Heaven's Sake". Det nok mest berømte Harold Lloyd-billede er fra Safety Last!, men måske har "For Heaven's Sake" en lignende scene. Jeg har ikke set den endnu, men har denne box hjemme i øjeblikket, så jeg tror, den ryger på som den næste.

Billede 5
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3157 Nicki52 15 år siden

A Vampire Diary?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3158 Steffan Rasmussen 15 år siden

rockysds (3156) skrev:
Nej, det er ikke "For Heaven's Sake". Det nok mest berømte Harold Lloyd-billede er fra Safety Last!, men måske har "For Heaven's Sake" en lignende scene. Jeg har ikke set den endnu, men har denne box hjemme i øjeblikket, så jeg tror, den ryger på som den næste.

Billede 5

Det er i hvert fald det billede du linker til, jeg tænkte på.
Gravatar

#3159 Steffan Rasmussen 15 år siden

Girl Shy?
Gravatar

#3160 rockysds 15 år siden

Jep.

Skriv ny kommentar: