Nu fucker Imageshack up. Jeg ville egentlig lige ha' smidt et par billeder op med et par hovedpersoner, der kunne lede dig tilbage på rette spor, Skeloboy. For det er selvfølgelig "Romper stomper" der er tale om, hvilket jeg synes er imponerende at du kunne se ud fra første billede og ikke nr. 2, som i mine øjne er en del mere genkendeligt.
Så turen er din Skeloboy :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#3643 - nu var det egentlig to gæt i en...:), kan slet ikke genkende billede nr. 2. Synes kun jeg huske asiater, der enten får tæsk eller giver tæsk. Ikke noget med et skateboard...:)
Synes kun jeg huske asiater, der enten får tæsk eller giver tæsk. Ikke noget med et skateboard...:)
Det får de også et minut efter det billede. Det er fra starten af filmen, hvor de kører ned i en tunnel og bliver stoppet af Russell crowe, der lige gør dem opmærksom på, at det ikke er deres land.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#3641 chronaden 15 år siden
#3642 Skeloboy 15 år siden
Men nu prøver jeg med Unknown Pleasures?
#3643 Åkepool 15 år siden
For det er selvfølgelig "Romper stomper" der er tale om, hvilket jeg synes er imponerende at du kunne se ud fra første billede og ikke nr. 2, som i mine øjne er en del mere genkendeligt.
Så turen er din Skeloboy :)
#3644 Skeloboy 15 år siden
Gæt løs
#3645 rockysds 15 år siden
#3646 Skeloboy 15 år siden
#3647 rockysds 15 år siden
#3648 filmfan 15 år siden
#3649 rockysds 15 år siden
Billede 2
#3650 Åkepool 15 år siden
Det får de også et minut efter det billede. Det er fra starten af filmen, hvor de kører ned i en tunnel og bliver stoppet af Russell crowe, der lige gør dem opmærksom på, at det ikke er deres land.