Gravatar

#3641 chronaden 15 år siden

Hvis den var svær før, er den bare underlig nu :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3642 Skeloboy 15 år siden

Ud fra det første billede, ville jeg have svaret Romper Stomper...

Men nu prøver jeg med Unknown Pleasures?
Gravatar

#3643 Åkepool 15 år siden

Nu fucker Imageshack up. Jeg ville egentlig lige ha' smidt et par billeder op med et par hovedpersoner, der kunne lede dig tilbage på rette spor, Skeloboy.
For det er selvfølgelig "Romper stomper" der er tale om, hvilket jeg synes er imponerende at du kunne se ud fra første billede og ikke nr. 2, som i mine øjne er en del mere genkendeligt.

Så turen er din Skeloboy :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3644 Skeloboy 15 år siden

#3643 - nu var det egentlig to gæt i en...:), kan slet ikke genkende billede nr. 2. Synes kun jeg huske asiater, der enten får tæsk eller giver tæsk. Ikke noget med et skateboard...:)

Gæt løs

Gravatar

#3645 rockysds 15 år siden

Dead Ringers
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3646 Skeloboy 15 år siden

Yes
Gravatar

#3647 rockysds 15 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3648 filmfan 15 år siden

Jeg er ret blank på den her, men jeg vil skyde på at vi taler om en engelsk film fra 40'erne - The Seventh Veil?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#3649 rockysds 15 år siden

Det er ikke The Seventh Veil.

Billede 2
Gravatar

#3650 Åkepool 15 år siden

Skeloboy (3644) skrev:
Synes kun jeg huske asiater, der enten får tæsk eller giver tæsk. Ikke noget med et skateboard...:)

Det får de også et minut efter det billede. Det er fra starten af filmen, hvor de kører ned i en tunnel og bliver stoppet af Russell crowe, der lige gør dem opmærksom på, at det ikke er deres land.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: