Gravatar

#3651 Skeloboy 15 år siden

#3650 - ah, ja. Faktisk grum film, der på mange måder kan sammenlignes med American History X, og der på mange områder er bedre. Synes dog sidste tredjedel er svag i forhold til resten.
Gravatar

#3652 Åkepool 15 år siden

#3651 - Er mere eller mindre enig. Der er dele af RS der er bedre end AHX, men også omvendt. Og så trækker Norton's præstation også AHX et godt hak opad.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3653 rockysds 15 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3654 jessup 15 år siden

Jeg tror ikke jeg har set den - måske lidt hints ville hjælpe?
This is just until June
Gravatar

#3655 chronaden 15 år siden

the lost world? :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3656 rockysds 15 år siden

#3654 Smider lige ham her op først:

Billede 4
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3657 jessup 15 år siden

Det er lang tid siden jeg har set Robin Hood men jeg synes ikke det ligner- The sea Hawk?
This is just until June
Gravatar

#3658 rockysds 15 år siden

Det er ikke The Sea Hawk, men det er rigtigt nok Errol Flynn.
Gravatar

#3659 jessup 15 år siden

Jeg har et gæt mere men kan ikke titlen - byder ind senere hvis ingen har gættet den.
This is just until June
Gravatar

#3660 Steffan Rasmussen 15 år siden

The Prince and the Pauper
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: