Gravatar

#6091 Castanea 13 år siden

Billede 2

Filmen er den stilistiske modsætning af Excalibur.
Gravatar

#6092 rockysds 13 år siden

Lancelot du lac
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6093 Castanea 13 år siden

Præcis. Hvilke lidelser har den kyndige ikke været vidne til, når han har set dette kvalte barn af en mester? Jeg forbliver i hvert fald uindviet i netop denne fortælling, selvom den er uhyre interessant og ufilmisk fuld af undren.
Gravatar

#6094 rockysds 13 år siden

En af de Bresson-film, jeg desværre endnu ikke har fået set. Har du i øvrigt set, at 2. udgave af den James Quandt-redigerede antologi netop er udkommet?

Billede 1
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6095 MMB 13 år siden

Hvordan kunne du gætte den uden at have set filmen?
Gravatar

#6096 jessup 13 år siden

Jeg har gættet en del film selvom jeg ikke har set dem -dels ved hjælp af hints, skuespillere stilistiske træk, og som hvis filmen ser F.eks. italiensk ud så kan man søge på de største film fra en given periode mm. - det er jo tilladt at Google i denne quiz. Flere af har prøvet at deltage i den hedengangne "Christians filmqiuiz" og der var en intelligent googling nødvendig. Når det er sagt så bruger jeg det kun når der er et begrænset muligt udvalg at vælge imellem.

Sommer i tyrol?
This is just until June
Gravatar

#6097 MMB 13 år siden

Så man må godt bruge Googles billedsøgefunktion i denne quiz? For så er det da godt nok for let...
Gravatar

#6098 Steffan Rasmussen 13 år siden

Foeller (6097) skrev:
Så man må godt bruge Googles billedsøgefunktion i denne quiz? For så er det da godt nok for let...

Ikke Googles billedsøgning ... alm. Google.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6099 jessup 13 år siden

Jeg mener som #6098 at det kun er alm. Googling - er ikke sikker på hvordan det andet fungere.
This is just until June
Gravatar

#6100 MMB 13 år siden

Ja, okay. Men jeg synes da stadig, det mildest talt er imponerende, at man kan gætte en film, man ikke har set ud fra to billeder... - selv med google.

Skriv ny kommentar: