Men jeg synes da stadig, det mildest talt er imponerende, at man kan gætte en film, man ikke har set ud fra to billeder
Jeg er også imponeret ind imellem, over hvor vildt "gode" folk er fra tid til anden. Men jeg vil nu aldrig få den mistanke, at en fætter som rockysds vil bruge snyd (som jeg går ud fra er det du lægger lidt op til), det virker han slet ikke som typen på (selvfølgelig baseret på at jeg kun kender ham fra Filmz).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg er ikke helt så overrasket - selvom det er skarpt er det ikke uventet fra denne bruger.Hvis man selv har taget et screenshot (har pt ikke mulighed for at tjekke det) giver det så umiddelbart mening at bruge Google billed søgning? Det er vel kun når man tager billedet fra nettet eller hvad?
Hvis du laver Google billedsøgning på Antlions andet billede (dette gjorde jeg nemlig selv, da jeg var nysgerrig), så kommer filmtitlen frem. Det første billede gav ingen oplysninger, men det andet gjorde. Sådan er det generelt med screenshots. Nogle giver informationer, andre gør ikke. Det kommer an på, om andre har brugt lignende screenshots før.
Synes ikke google eller noget andet må bruges! Men den har været oppe før jo. Billederne skal blive lettere og lettere og evt. krydres med hints...alt andet er fesent.
#6095 - Det var den første film, der faldt mig ind udfra Antlions hint (se desuden #6051), jeg er udenfor Billedquizzen flittig DVD Beaver-bruger, og jeg har et vist kendskab til, hvordan Bresson-film ser ud + har læst om nogle af dem, jeg ikke har set, så kendte til halshugningen. Bruger ikke Googles billedsøgning - for hvad er så "sporten"?
I øvrigt tak til Åkepool og jessup for forsvar af min karakter! ;)
Det er ikke "Sommer i Tyrol". Smider et nyt billede op, når jeg kommer hjem.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#6101 Åkepool 13 år siden
Jeg er også imponeret ind imellem, over hvor vildt "gode" folk er fra tid til anden. Men jeg vil nu aldrig få den mistanke, at en fætter som rockysds vil bruge snyd (som jeg går ud fra er det du lægger lidt op til), det virker han slet ikke som typen på (selvfølgelig baseret på at jeg kun kender ham fra Filmz).
#6102 MMB 13 år siden
Så kan rockysds fortælle, hvordan min sætning skal forstås. ;)
#6103 jessup 13 år siden
#6104 MMB 13 år siden
Hvis du laver Google billedsøgning på Antlions andet billede (dette gjorde jeg nemlig selv, da jeg var nysgerrig), så kommer filmtitlen frem.
Det første billede gav ingen oplysninger, men det andet gjorde. Sådan er det generelt med screenshots. Nogle giver informationer, andre gør ikke. Det kommer an på, om andre har brugt lignende screenshots før.
#6105 Skeloboy 13 år siden
#6106 rockysds 13 år siden
I øvrigt tak til Åkepool og jessup for forsvar af min karakter! ;)
Det er ikke "Sommer i Tyrol". Smider et nyt billede op, når jeg kommer hjem.
#6107 MMB 13 år siden
#6108 rockysds 13 år siden
Billede 2
#6109 Herrguth 13 år siden
#6110 rockysds 13 år siden