Gravatar

#6611 Kruse 12 år siden

BN (6610) skrev:
Hvorfor flytte den svære, som jeg går ud fra er synonym med Billedquiz 28th special edition?

Billedquiz 28th special edition har vel været begge del. Jeg vil dog tro at de fleste billeder i tråden vil kunne ryge under den "lette" kategori. Den har bare ofte gået lidt død, når en bruger som Péchuchet/Antlion/Caliban smider et billede op med under 150 stemmer på IMDb.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6612 BN 12 år siden

Kruse (6611) skrev:
Billedquiz 28th special edition har vel været begge del. Jeg vil dog tro at de fleste billeder i tråden vil kunne ryge under den "lette" kategori. Den har bare ofte gået lidt død, når en bruger som Péchuchet/Antlion/Caliban smider et billede op med under 150 stemmer på IMDb.

Okay, så "den lette" er den gode gamle billedquiz, og "den svære" er en ny billedquiz specielt velegnet for Antlion, Pécuchet og Caliban, samt Péchuchet, Antlion og Caliban. Og Muldgraver. ..... Og naturligvis Antlion.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6613 Kruse 12 år siden

BN (6612) skrev:
Okay, så "den lette" er den gode gamle billedquiz, og "den svære" er en ny billedquiz specielt velegnet for Antlion, Pécuchet og Caliban, samt Péchuchet, Antlion og Caliban. Og Muldgraver. ..... Og naturligvis Antlion.

Det vil da være en lidt kedelig quiz, hvis der kun er to deltagere :)

Desuden, så har Péchuchet/Antlion/Caliban skam også haft billeder med noget flere antal stemmer, ligesom at andre end ham(f.eks. mig selv) har brugt billeder fra en film med under 5000 stemmer. Men tiden må vise, om begge tråde opnår stor aktivitet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6614 Åkepool 12 år siden

Kruse (6613) skrev:
ligesom at andre end ham(f.eks. mig selv) har brugt billeder fra en film med under 5000 stemmer

Jeg har engang brugt billeder fra en film med under 120.000 stemmer.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6615 jessup 12 år siden

Det var i din hipster periode inden du kørte galt på din fixie?
This is just until June
Gravatar

#6616 Muldgraver 12 år siden

BN (6612) skrev:

Huh? Jeg har da aldrig kunnet svare på quizzen.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#6617 BN 12 år siden

Muldgraver (6616) skrev:
Huh? Jeg har da aldrig kunnet svare på quizzen.

Næh, det er der ingen der har, eftersom den ikke har eksisteret før nu.
Gravatar

#6618 Muldgraver 12 år siden

Mon ikke jeg mente denne quiz?
Gravatar

#6619 BN 12 år siden

Muldgraver (6618) skrev:
Mon ikke jeg mente denne quiz?

Men det var jo ikke den her quiz, jeg knyttede dig sammen med i #6612, som du kommenterede.

jeg skrev:

"den svære" er en ny billedquiz specielt velegnet for ................. Muldgraver.
Gravatar

#6620 Muldgraver 12 år siden

Ah, tak for rettelsen. Så håber jeg, jeg kan leve op til din kompliment.

Skriv ny kommentar: