Det store problem er efter min mening, at mange glemmer at de har turen, hvorefter tråden går i stå. Hvis folk aktivt postede et billede/hint i døgnet, så tror de fleste film ville blive gættet før eller siden.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg beklager ventetiden, men jeg har haft en del ting at se til.
Titlen på den første film, der blev glemt efter #6518, er Sayat-Nova (2692 stemmer).
Titlen på den foregående er Le Deuxième Souffle (1764 stemmer).
Muligvis svære, men ikke tilnærmelsesvis umulige at gætte. Parajanov-filmen regnes af mange som en af de bedste fim nogensinde. Melville-filmen er knap så kendt, men har han ikke en del tilhængere herinde på Filmz?
#6621 Kisbye 12 år siden
Hvis folk aktivt postede et billede/hint i døgnet, så tror de fleste film ville blive gættet før eller siden.
#6622 Pécuchet 12 år siden
Titlen på den første film, der blev glemt efter #6518, er Sayat-Nova (2692 stemmer).
Titlen på den foregående er Le Deuxième Souffle (1764 stemmer).
Muligvis svære, men ikke tilnærmelsesvis umulige at gætte. Parajanov-filmen regnes af mange som en af de bedste fim nogensinde. Melville-filmen er knap så kendt, men har han ikke en del tilhængere herinde på Filmz?
#6623 Kisbye 12 år siden
#6624 Muldgraver 12 år siden
Sayat-Nova i øvrigt også.
#6625 Åkepool 12 år siden
Jeg tror faktisk ikke det er så mange igen.