Jeg har haft et lille kontrovers med min lokale biograf. De har nemlig solgt billetter til den sidste Ringenes Herre-film som en del af et Maraton-tilbud. Derfor mener de at det er i orden at sælge billetter til premieren om natten over en måned før de rigtigt blev frigivet (i dag kl. 10.00). Dette har jeg brokket mig over til dem, da jeg i dag ringde kl. 10.00 og bad om billetter hvorefter jeg fik at vide at der var udsolgt. Dette er selvfølgelig ikke lovligt af dem, og derfor spørger jeg så jer, om I ved hvem der styrer rundt på billetsalg. Altså, dem som bestemmer frigivelsen af billetsalg, så jeg kan underrette dem om det...
Du kan henvende dig til SF Film som udsender filmen. Hvis de ikke kan hjælpe dig vil jeg foreslå at du tager ned til din lokale biograf i fuld udrustning og fremsiger:
In the words of Gimli son of Gollum: "Bring your pussy face to my ass!" :)
#5: Der var en ret sjov dialog for nylig i serie "The Office", hvor de diskuterede forskellene på midgets, dwarfs, gnomes, ferries, half-pints osv :)
dwarf - An abnormally small person, often having limbs and features atypically proportioned or formed. - A small creature resembling a human, often ugly, appearing in legends and fairy tales.
Midget - An extremely small person who is otherwise normally proportioned.
Så mon Gimli ikke er en Dwidget eller en Marf? - for han er lille og grim, men jeg synes ikke at hans krop er ude af proportioner...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 Slettet Bruger [2861611548] 22 år siden
På forhånd tak !
#2 Michael Andersen 22 år siden
In the words of Gimli son of Gollum: "Bring your pussy face to my ass!" :)
#3 Slettet Bruger [2861611548] 22 år siden
Aj, tak for linket. Hører dem lige ad, og hvis det ikke er dem kan de jo nok fortælle mig hvem jeg skal kontakte.
Og tro mig, jeg har ladet ham høre min mening. :)
#4 Michael Andersen 22 år siden
"Er Gimli virkelig Gollums søn?"
Siger Gimli virkelig: "Bring your pussy face to my ass!"? ;)
Ang. linket. Velbekom.
#5 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#6 filmz-vassago 22 år siden
dwarf
- An abnormally small person, often having limbs and features atypically proportioned or formed.
- A small creature resembling a human, often ugly, appearing in legends and fairy tales.
Midget
- An extremely small person who is otherwise normally proportioned.
Så mon Gimli ikke er en Dwidget eller en Marf? - for han er lille og grim, men jeg synes ikke at hans krop er ude af proportioner...
#7 filmz-Erroneus 22 år siden
#8 Corgan 22 år siden
I hear ya...
Nu tror jeg at jeg snart smutter ned til biffen i stedet.
#9 filmz-Kadann 22 år siden
Jeg snuppede den via deres hjemmeside.. efter små 4 timer, fik jeg booket billetter.. jeg opgav telefonen ret hurtigt.
#10 Slettet Bruger [2861611548] 22 år siden
Efter millioner af opringninger :(