Gravatar

#1 filmz-topmajor 20 år siden

Faldt lige over den her http://www6.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
men med en frygt for at gensynet ikke blir så glædeligt, ville jeg høre, om der er nogen, der har set den billigere et andet sted?
Gravatar

#2 JannikAnd 20 år siden

Denne har ikke lige så god lyd som den ovenstående udgave, du linker til, men til gengæld er den billig....
Gravatar

#3 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Hvis du kan undvære danske tekster kan du får den til 100 hos Axel.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 20 år siden

Mener bestemt, at den kan fås til 50,- i bl.a. TP og diverse supermarkeder (evt. også i FONA 2000).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 gi-jones 20 år siden

Ja, alt over 90,- er for meget. Den ligger og flyder uden for Fona i Århus mener jeg.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 filmz-topmajor 20 år siden

#4 og #5 Er det stadig special edition i snakker om?
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 6 Jeg har kun set den gamle og skrabede udgave de steder de nævner så det tror jeg ikke.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 Outbound Sith 20 år siden

Uanset om man kan lide filmen eller ej, så skal man ikke lade sig nøje med den skrabede udgave.

Top Gun SE er packed! Blandt andet med de fedeste menuer (hvis man er til sådan noget), en 2½ times dokumentar af den samme gut, som lavede alle dokuerne til Alien Quadrilogy, og ikke mindst 4 af de mest corny musikvideoer, du nogensinde kommer til at se.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#9 davenport 20 år siden

Den tror jeg jeg skal ha.. DTS 6.1 lyder fedt, og det er sku ikke dyrt for alt det.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 lagoni 20 år siden

Hvis du kan klare dig med region1 og ingen danske tekster, så har DVDsoon(er or later) den til ca 70 kr

http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: