Gravatar

#1 davenport 18 år siden

Hej
Efter et rimeligt godt septemberbudget, snakkede vi om at tage væk en uges tid. Bare til det aller billigste, men i varmen.

Nogen der har gode tips til hvordan man finder frem til det absolut billigste?
Bare der er toilet og bad og et hotelværelse, så er vi næsten ligeglade.

Alt input er velkommen. (afrejse gerne tirsdag)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-Kadann 18 år siden

Mit bud ville være at checke Sterlings side mht. flyrejser og så evt. nappe et hostel der hvor I gerne vil hen, det kan i hvertfald gøres ret billigt.

Sidste gang jeg rejste til Paris, kostede det mig 400 kr. retur, alt inkl.

Ellers pak kufferten og led efter afbudsrejser.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#3 Winniepooh 18 år siden

En af mine kolleger kom en uge til Mallorca med Mytravel for 750,- pr. næse.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 18 år siden

Tjek www.tui.de - hvis du ikke har noget imod at rejse fra/til Hamborg, kan man også spare en del penge.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 filmz-vassago 18 år siden

Afbudsrejser/restrejser, men det er efterhånden begrænset hvor meget man spare på sådanne ture. Atlantisrejser har ofte noget til Ægypten fra ca. 2500kr (fra Billund), det er så uspecificeret. Da jeg benyttede blev vi indlogeret på Sabena hotel, og det var bedre end de hoteller som andre havde betalt dobbelt så meget for :)

Tjæreborg har Tunesien (5/9) for 1299kr uspec., og StarTour har også en masse på deres tilbudsside.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 davenport 18 år siden

Tak skal i have.
Hamborg er udelukket, da det koster i benzin, og det skal være totalt billigt.
Jeg så også nogen i Tyrkiet der var på uspec. rejse, og de kom på et 5 stjernet hotel med all inclusive for ingen penge.
Men det er noget af en risk at tage...
Gravatar

#7 filmz-vassago 18 år siden

Tjo, det kommer an på stedet. Hvis der er mange gode hoteller, og man kan se i deres udvalg at selv deres et-stjerne hotel er udmærket - så bliver de jo oftest ikke ringere end det. Uspec. er måden at spare mest på.

Jeg tjekker selv altid Lonely Planet for hvad jeg kan få hvis jeg kun booker hotel - og om det kan spare sig udelukkende at bestille flybilletten. Da jeg tog til Ægypten gav jeg omkring 1500kr pr/person for 14 dages ferie m. fly+hotel.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 davenport 18 år siden

Som altid med mig overgår min optimisme virkeligheden...
Og heldet, som vi før har set, udebliver ofte i mit liv...

Der lå en regning fra DONG på 3700,-. Ca det beløb der skulle rejses for.

Håber andre så kan få glæde af tråden.

Gravatar

#9 gi-jones 18 år siden

Nederen. Men på den anden side... Hvem har brug for strøm? Bare hop på flyveren. Der går sikkert mindst et halvt år før de slukker for lyset og så er foråret allerede på vej igen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 filmz-bullettooth 18 år siden

bummer....! hvis der nu imod alt forventning skulle være ca 455,- gode danske kroner tilbage. Så køre dig og fruen ned i byen og tager 2X15 min. sol a` 30kr , derefter et smut forbi den lokale daglibrugsen og køber en lidt citron, sirup og noget Cola.
Hjem det går og så skal der mikses drinks...så mon ikke du finder nedenstående i barskabet...?
3 cl. vodka.
3 cl. bacardi-rom.
3 cl. tequila.
1½ cl. cointreau.
3 cl. gin.
3 cl. cola.
1½ cl. sirup.
1½ cl. citronsaft.
2 dl. isterninger.
Long Island ice tea er en stærk, men velsmagende longdrink, og efter fire-fem stykker af dem, er du skide ligeglad med om du er på Rhodos eller i Lallandia.....
Go`fornøjelse.....

--------- for rent ---------

Skriv ny kommentar: