#17 - Jeg ved nu ikke, Triple H vs. Batista var også rimelig godt. Batista udviklede sig virkeligt under det feud med Triple H, og deres matches var rimelig intense. Og nu da du nævner nogle af de bedste kampe sidste år, så må du ej forglemme Kurt Angle vs. Shawn Michaels (eller AJ Styles vs. Samoa Joe vs. Christopher Daniels, TNA Unbreakable 05). Fremragende underholdning vi sjældent ser i WWE i disse tider...
#22 - Uuuh, det er jo nok en person, der slet ikke har været nok på i 2005 efter min mening, Chris Benoit. Hans feud med Orlando Jordan var skammeligt indtil Benoit vandt og lavede sjov med "hvad han kunne nå på 25 sekunder", den tid han slog Jordan i til SummerSlam. Jeg forstår slet ikke hvordan fremragende wrestlere some Benoit ikke har større titler rundt om livet, når John Cena går rundt og rapper her og der, mens han holder på WWE titlen. Har i desuden hørt hvordan han er blevet booet ud af arenaerne her på det sidste...;)
#23 jeg tror at de er ved at "bygge" Cenas karrier op.... Han er jo stadig en rookie... Men nu skal han op mod "the Game"... min ynglings :D ... Chris Benoit er en bad ass... jeg kan slet ikke glemme "money in the bank" kamp til wrestlemania 21.. han er en hård mand!!! Har i set hvordan han brækkede fingerne på JBL ;)
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
#28 - De skubber Cena alt for meget. Han er en belastning at se på. Men ja han er kommet langt, med hjælp fra WWE, og Cena vs. HHH bliver nok ikke verdens bedste match. Det kommer nok til at være Triple H der driver kampen...
Cena er på RAW der er drevet af forfattere og primært Vince McMahon. mcMahon ser penge i Cena og pusher ham op til at være den nye Hogan hvad angår urealistiske sejre. feud eksempel: Kurt Angle. Fler tallig olympisk ol vinder. Taber fem gange i træk til Cena. Vinder kun få gange på RAW eller i no contest ved hjælp med snyd. Cena overgår selv fire mod en odds. Folk køber ikke den slags mere.
Randy Orton. Er på Smackdown og var i selv samme tidspunkt i feud med Undertaker. Hvilket er heldigt for ham. Undertaker er ikke alene hans mentor - og derfor ønsker det bedste for ham går jeg ud fra? - men også hævet over WWE og har derfor kreativ kontrol over sin karakter. og dermed gør hvad han føler er rigtigt for både ham selv og firmaet. Undertaker betragtes som en ustoppelig karakter. The Deadman. The Big Dog. The Legend. Randy Legendedræberen. Undertaker var dominerende men lod også Randy få vigtige sejre. Han lod Randy få ham ud på glat is og gav så igen med at få Randy ud o torvene og sådan frem og tilbage. De havde skiftende momentum i feuden og havde dermed hele tiden en back and forth feud der gjorde det mere realistisk. Derfor selvom Undertaker er den her ustoppelige karakter gjorde man alligevel at Orton levede op til sit navn The Legend Killer og dermed gjorde det umulige ved at besejre Taker two times in a row men samtidig realistisk da Taker også fik to - tre hvis man tæller Smackdown med - sejre. Og selvom Taker så fører i sejre 3-2 fik orton dog det bedste ud af feuden da han fik lov til at bruge tricks og ting mod Undertaker som kun få har, og dermed gjorde han nærmere kom ud af sejrherren. de selv samme trick gjorde han udviklede sit mind game som han så tog med sig i den kørende feud med Rey/Angle.
Ergo - Cena og Orton er blevet pushet lige meget. Orton dog mere realistisk og dermed ser hans fremtid bedre ud.
Vil dog ikke gå af vejen for en Cena Orton feud i fremtiden... vil dog håbe han RKO'er The Chain Gang to Hell.
#21 filmz-Loft 19 år siden
#22 filmz-makaveli 19 år siden
#23 filmz-Loft 19 år siden
#24 Martindan 19 år siden
min ynglings.. Randy Orton og Undertaker.
#25 davenport 19 år siden
#26 Martindan 19 år siden
#27 Martindan 19 år siden
phenomforever.com
orton-source.com
#28 filmz-makaveli 19 år siden
#29 filmz-Loft 19 år siden
#30 Martindan 19 år siden
Cena er på RAW der er drevet af forfattere og primært Vince McMahon. mcMahon ser penge i Cena og pusher ham op til at være den nye Hogan hvad angår urealistiske sejre.
feud eksempel: Kurt Angle. Fler tallig olympisk ol vinder. Taber fem gange i træk til Cena. Vinder kun få gange på RAW eller i no contest ved hjælp med snyd. Cena overgår selv fire mod en odds. Folk køber ikke den slags mere.
Randy Orton. Er på Smackdown og var i selv samme tidspunkt i feud med Undertaker. Hvilket er heldigt for ham. Undertaker er ikke alene hans mentor - og derfor ønsker det bedste for ham går jeg ud fra? - men også hævet over WWE og har derfor kreativ kontrol over sin karakter. og dermed gør hvad han føler er rigtigt for både ham selv og firmaet.
Undertaker betragtes som en ustoppelig karakter. The Deadman. The Big Dog. The Legend. Randy Legendedræberen.
Undertaker var dominerende men lod også Randy få vigtige sejre. Han lod Randy få ham ud på glat is og gav så igen med at få Randy ud o torvene og sådan frem og tilbage. De havde skiftende momentum i feuden og havde dermed hele tiden en back and forth feud der gjorde det mere realistisk.
Derfor selvom Undertaker er den her ustoppelige karakter gjorde man alligevel at Orton levede op til sit navn The Legend Killer og dermed gjorde det umulige ved at besejre Taker two times in a row men samtidig realistisk da Taker også fik to - tre hvis man tæller Smackdown med - sejre. Og selvom Taker så fører i sejre 3-2 fik orton dog det bedste ud af feuden da han fik lov til at bruge tricks og ting mod Undertaker som kun få har, og dermed gjorde han nærmere kom ud af sejrherren. de selv samme trick gjorde han udviklede sit mind game som han så tog med sig i den kørende feud med Rey/Angle.
Ergo - Cena og Orton er blevet pushet lige meget. Orton dog mere realistisk og dermed ser hans fremtid bedre ud.
Vil dog ikke gå af vejen for en Cena Orton feud i fremtiden... vil dog håbe han RKO'er The Chain Gang to Hell.