Lige for tiden leder jeg efter billige wrestling DVD'er på nettet (specielt Bret Hart: Best there is, best there was, best there ever will be). Er der nogen, der kender nogle billige websites til formålet. Kender allerede Axelmusic selvfølgelig, men fås det billigere?
jeg har faktisk aldrig brugt den side... jeg bruger den til at se hvilke dvd'er der er udkommet.... så bestiller jeg dem gennem axel.dk :) PS. skal til UK, birgmingham, og se wwe wrestlemania revenge tour... Nice... ;)
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Ja, der er nok nogen der kan. Hvis jeg ikke lige kan hoppe med i baggagen, må du love mig at råbe onde ord om den skrækkelige wrestler de kalder John Cena...
#6 - sejt. Cheer Randy Orton (ja manden er heel men han er altså kanon. Manden som selveste Undertaker selv har peget på som manden der skal fylde hullet efter ham) og diss Cena.. god damn hader Cena.
#1 filmz-Loft 19 år siden
#2 filmz-makaveli 19 år siden
#3 filmz-Loft 19 år siden
#4 dyg 19 år siden
#5 filmz-Loft 19 år siden
#6 filmz-makaveli 19 år siden
PS. skal til UK, birgmingham, og se wwe wrestlemania revenge tour... Nice... ;)
#7 filmz-Loft 19 år siden
Ja, der er nok nogen der kan. Hvis jeg ikke lige kan hoppe med i baggagen, må du love mig at råbe onde ord om den skrækkelige wrestler de kalder John Cena...
#8 Martindan 19 år siden
#6 - sejt. Cheer Randy Orton (ja manden er heel men han er altså kanon. Manden som selveste Undertaker selv har peget på som manden der skal fylde hullet efter ham) og diss Cena.. god damn hader Cena.
#9 Martindan 19 år siden
#10 Yoda 19 år siden