Gravatar

#1 filmz-Loft 19 år siden

Lige for tiden leder jeg efter billige wrestling DVD'er på nettet (specielt Bret Hart: Best there is, best there was, best there ever will be). Er der nogen, der kender nogle billige websites til formålet. Kender allerede Axelmusic selvfølgelig, men fås det billigere?
Gravatar

#2 filmz-makaveli 19 år siden

http://www.silvervision.co.uk/ kan du prøve.... ;) stort udvalg....
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#3 filmz-Loft 19 år siden

#2 - Okay...hvad med porto og told? :)
Gravatar

#4 dyg 19 år siden

#3 - Angående porto, så tager det ikke mange sekunder at se det store "FREE DELIVERY" på siden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 filmz-Loft 19 år siden

#4 - Jeg vil gerne vide, hvad jeg går ind til, før jeg trykker på linket ;)
Gravatar

#6 filmz-makaveli 19 år siden

jeg har faktisk aldrig brugt den side... jeg bruger den til at se hvilke dvd'er der er udkommet.... så bestiller jeg dem gennem axel.dk :)
PS. skal til UK, birgmingham, og se wwe wrestlemania revenge tour... Nice... ;)
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#7 filmz-Loft 19 år siden

#6 - Okay :)

Ja, der er nok nogen der kan. Hvis jeg ikke lige kan hoppe med i baggagen, må du love mig at råbe onde ord om den skrækkelige wrestler de kalder John Cena...
Gravatar

#8 Martindan 19 år siden

laserdisken.

#6 - sejt. Cheer Randy Orton (ja manden er heel men han er altså kanon. Manden som selveste Undertaker selv har peget på som manden der skal fylde hullet efter ham) og diss Cena.. god damn hader Cena.
for cryin' out loud......
Gravatar

#9 Martindan 19 år siden

ved ikke om du har den men du skal helt klart ha Undertaker Tombstone
for cryin' out loud......
Gravatar

#10 Yoda 19 år siden

Play har nogle. Om de er specielt billige - eller interessante - ved jeg dog ikke: KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: