Hejsa folkens. Jeg tænkte dette her måske kunne være interessant for folk der overvejer at anskaffe sig en Playstation 3. Ved dog ikke hvad den lander på i DK.
Jeg undrer mig dog lidt over manglen på understøttelse af PS1 og PS2. Udviklingen kommer jo ikke til at stå stille på det punkt til de store maskiner, går jeg ud fra, og softwaren må jo nødvendigvis være den samme, da resten af indholdet er identisk.
Jeg læste mig lige til, at selv de europæiske PS3'ere har GPU'en fra PS2 indbygget, mens CPU'en emuleres og det er åbenbart GPU'en man fjerner fra 40GB-udgaven. Om det er sandt, ved jeg så ikke, men hvis det er, forklarer det jo hvorfor at PS1/2-understøttelse forsvinder.
Men ok, kan folk nøjes med PS3-titler, eller har en PS2 stående i forvejen, kan de sikkert godt leve med at betale lidt mindre for maskinen.
Ligemeget hvad, er det jo et skridt i den rigtige retning for BD-afspilning, da PS3'eren jo stadig er en glimrende afspiller til det formål. :)
Jeg bliver mere og mere fristet til at investere i en, især hvis de skærer 2000kr af den. Jeg kiggede på en i Malaysia (1800kr) - men var meget i tvivl om det ville være bøvlet værd.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg tror helt sikkert på at prisen havner under 3000 kr. Den nuværende model kan jo fås til omkring 4000 kr., uden ekstraudstyr. Så skal man selvfølgelig lige ofre 200 kr. på fjernbetjeningen, men så er det efterhånden også ved at være billigt at afspille Blu-ray. :)
#1 duuk74 18 år siden
Jeg tænkte dette her måske kunne være interessant for folk der overvejer at anskaffe sig en Playstation 3. Ved dog ikke hvad den lander på i DK.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7030164.stm
#2 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg undrer mig dog lidt over manglen på understøttelse af PS1 og PS2. Udviklingen kommer jo ikke til at stå stille på det punkt til de store maskiner, går jeg ud fra, og softwaren må jo nødvendigvis være den samme, da resten af indholdet er identisk.
#3 filmz-michaell 18 år siden
#4 filmz-Kadann 18 år siden
Men ok, kan folk nøjes med PS3-titler, eller har en PS2 stående i forvejen, kan de sikkert godt leve med at betale lidt mindre for maskinen.
Ligemeget hvad, er det jo et skridt i den rigtige retning for BD-afspilning, da PS3'eren jo stadig er en glimrende afspiller til det formål. :)
#5 filmz-vassago 18 år siden
#6 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg tror helt sikkert på at prisen havner under 3000 kr. Den nuværende model kan jo fås til omkring 4000 kr., uden ekstraudstyr. Så skal man selvfølgelig lige ofre 200 kr. på fjernbetjeningen, men så er det efterhånden også ved at være billigt at afspille Blu-ray. :)
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 filmz-Kadann 18 år siden
Bestemt. Hvis man altså kan udholde ventetiden i tolden. :)
#9 filmz-Bruce 18 år siden