Jeg har selv haft webhotel ved Web10, B-one og Cliche. Cliche har haft store problemer med oppe-tid, hvilket skulle være fikset, men til gengæld var der en "stor" sag med deres sikkerhed, som de håndterede absolut elendigt, de opførte sig som en flok små børn, og derfor droppede jeg dem helt.
Både Web10 og B-One kan jeg fint anbefale, jeg har ikke haft problemer med dem overhovedet. Fin support, og tæt på 100% oppetid (jeg har endnu ikke opdaget at serverne var nede). Web10-sitet var ikke mit eget, men jeg var den der brugte det mest, B-One-sitet er mit eget og det kører stadigvæk uden problemer.
Der er ikke meget forskel i priser og ydelser, så det er ikke det der adskiller dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Man skal tænke på, at som med så meget andet, så får man hvad man betaler for. Jeg har haft b-one, og det er også fint, så længe det kørte. Da b-one ikke kunne opfylde mine tekniske behov til en fornuftig pris, valgte jeg at skifte. Dette tog 3 måneder! En opsigelsesfrist på så lang tid, synes jeg er for dårlig.
Jeg havde også Wannafind, og de var helt i top, men teknik, oppetid og support. Ingen klager der overhovedet. De har et godt produkt, men er også dyre.
Jeg bruger i dag powerhosting. Her har jeg fundet det rette forhold mellem pris og kvalitet. Og de lever op til mine tekniske behov.
#8 - Hvilke tekniske behov var det, om man må spørge?
Nu spørges der jo også efter det billigste. De fleste "civil-personer" kan også fint klare sig med en server, der tilbyder php eller asp samt MySQL eller Access databaser. 500mb serverplads burde også være længe nok til almindelige mennesker.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 putandtake 19 år siden
#2 DerMann 19 år siden
#3 dyg 19 år siden
Både Web10 og B-One kan jeg fint anbefale, jeg har ikke haft problemer med dem overhovedet. Fin support, og tæt på 100% oppetid (jeg har endnu ikke opdaget at serverne var nede). Web10-sitet var ikke mit eget, men jeg var den der brugte det mest, B-One-sitet er mit eget og det kører stadigvæk uden problemer.
Der er ikke meget forskel i priser og ydelser, så det er ikke det der adskiller dem.
#4 filmz-sanjo 19 år siden
#5 filmz-b-head 19 år siden
#6 filmz-canner 19 år siden
#7 filmz-Kadann 19 år siden
#8 filmz-origo 19 år siden
Jeg havde også Wannafind, og de var helt i top, men teknik, oppetid og support. Ingen klager der overhovedet. De har et godt produkt, men er også dyre.
Jeg bruger i dag powerhosting. Her har jeg fundet det rette forhold mellem pris og kvalitet. Og de lever op til mine tekniske behov.
#9 dyg 19 år siden
Nu spørges der jo også efter det billigste. De fleste "civil-personer" kan også fint klare sig med en server, der tilbyder php eller asp samt MySQL eller Access databaser. 500mb serverplads burde også være længe nok til almindelige mennesker.
#10 putandtake 19 år siden
Det virkerr som et ret godt tilbud.