Går netop og leger med tanken om at anskaffe mig et widescreen TV, men som så mange andre studerende har jeg desværre begrænsede midler til at føre det projekt ud i livet... Går derfor og leder efter et godt widescreen TV i prisklassen 2500-3000kr hvis det overhovedet er noget der findes?! Ved godt det ikke er særligt mange penge at råde over, men tænkte det kunne være der var nogle af jer der måske havde set sådan et?!
Du kan sagtens få et ok tv til den pris. Bl.a. kører der tit tilbud på et Philips 28" 16:9 TV, som en af mine venner har. Det er af ganske god kvalitet og leverer varen. Desuden kan du også sagtens få JVC eller andre kendte mærker til den pris, så der er ingen grund til at gå efter Prosonic og andre skidte mærker, som har en fejlprocent på omkring de 50% eller mere.
Du kan gå ind på www.elgiganten.dk, der er der 3 widescreen TV (JVC, philips og panasonic)til 3000,- og derunder og så sammeligne dem alle 3, så er der da lidt at gå efter. Held og lykke
#1 McPeter 21 år siden
Går netop og leger med tanken om at anskaffe mig et widescreen TV, men som så mange andre studerende har jeg desværre begrænsede midler til at føre det projekt ud i livet... Går derfor og leder efter et godt widescreen TV i prisklassen 2500-3000kr hvis det overhovedet er noget der findes?! Ved godt det ikke er særligt mange penge at råde over, men tænkte det kunne være der var nogle af jer der måske havde set sådan et?!
På forhånd mange tak for hjælpen!
Mvh
Peter MC
#2 dyg 21 år siden
#3 lagoni 21 år siden
#4 filmz-Kadann 21 år siden
Du kan sagtens få et ok tv til den pris. Bl.a. kører der tit tilbud på et Philips 28" 16:9 TV, som en af mine venner har. Det er af ganske god kvalitet og leverer varen. Desuden kan du også sagtens få JVC eller andre kendte mærker til den pris, så der er ingen grund til at gå efter Prosonic og andre skidte mærker, som har en fejlprocent på omkring de 50% eller mere.
#5 McPeter 21 år siden
#4 - ved du hvor det er der er tilbud på de Philips TV? Eller er det bare generelt noget man skal holde øje med hist og her?
#6 MuManden 21 år siden
Held og lykke
#7 filmz-Kadann 21 år siden
Der er næsten altid en eller anden kæde der har dem på tilbud.. enten Føtex, Bilka, Elgiganten, Fona eller en af de andre sataner på markedet.
Philips TV'et er lidt bedre til afspilning af NTSC film, som f.eks. R1 DVD-film, end det JVC jeg har, så det kan tænkes at man bør gå efter det.
#8 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#9 lagoni 21 år siden