Har en date med en tøs her på fredag. Vi skal ind og se Kiss Kiss Bang Bang i Palads i en af deres 50-sæders sale hehe. Nåh men jeg vil gerne finde ud af om man kommer ind fra venstre eller højre side - i forhold til hvor man sidder MEST afskåret ;)
Biffen ser således ud, og umiddelbart vil jeg tro at væggen er til venstre og at pladserne markeret med fed er de rigtige?
X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X
Det ene kryds er rigtigt markeret, det andet skal være placeret diagonalt i det andet hjørne. Så kan du nyde filmen uden afbrydelse! Ellers skal du finde en lortefilm istedet :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Var inde og se The Brothers Grimm i netop den sal. Jeg kan kende den på det manglende sæde i hjørnet, og grunden til netop det sæde mangler er FORDI VÆGGEN ER I VEJEN!!! Mage til kosteskab. + at de har hængt skærmen så højt at men brækker nakken.
Efter den oplevelse går jeg aldrig mere i palads. Er færdig med den skod biograf...
Jeg er nu mest af den overbevisning, at hvis man ikke har tænkt sig at se film, skal man holde sig fra biografen. Få jer et værelse og lad være med at ødelægge oplevelsen for andre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#8 Nu er det ikke fordi jeg har tænkt mig at knalde hende derinde ligefrem.. Og jo jeg har skam også tænkt mig at se filmen, ellers ville der sgu ikke være nogen ide at betale 150 kroner for det! Men derfor er det nu meget rart at sidde lidt afskåret alligevel
#1 filmz-thomas _h 20 år siden
Har en date med en tøs her på fredag. Vi skal ind og se Kiss Kiss Bang Bang i Palads i en af deres 50-sæders sale hehe. Nåh men jeg vil gerne finde ud af om man kommer ind fra venstre eller højre side - i forhold til hvor man sidder MEST afskåret ;)
Biffen ser således ud, og umiddelbart vil jeg tro at væggen er til venstre og at pladserne markeret med fed er de rigtige?
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X
#2 filmz-Bruce 20 år siden
#3 filmz-thomas _h 20 år siden
Nåh men så er det altså rigtigt?
#4 El Capitan 20 år siden
Var inde og se The Brothers Grimm i netop den sal. Jeg kan kende den på det manglende sæde i hjørnet, og grunden til netop det sæde mangler er FORDI VÆGGEN ER I VEJEN!!! Mage til kosteskab. + at de har hængt skærmen så højt at men brækker nakken.
Efter den oplevelse går jeg aldrig mere i palads. Er færdig med den skod biograf...
#5 filmz-thomas _h 20 år siden
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X X
X X X X X
#6 El Capitan 20 år siden
#7 filmz-thomas _h 20 år siden
#8 gi-jones 20 år siden