Gravatar

#1 smilemirabell 11 år siden

Da manden og jeg desværre er gået hver til sit, har jeg også mistede min faste biograf kompagnon. Jeg må erkende, der i vennekredsen ikke findes nogle, der gerne vil helt så meget i biografen som mig og da de fleste har små børn, er det også begrænset, hvor ofte de kan. Jeg synes, det er hyggelist at være to eller flere i biografen, så man kan snakke om filmen bagefter, samt at have nogle generelt, at snakke med film om.

Derfor søger jeg en Bio Buddy. Min filmsmag er bred, fra store mainstream film til små franske produktioner, dog kan jeg ikke lide danske komedier eller splatter gyser.
Af hvad der går nu, ville følgende film være nogle jeg gerne ville se;
Rush
Den store skønhed
Before Midnigth
Promised land
Blue Jasmine
Og af kommende
The butler
Kvinden i buret

Lidt om mig. Jeg er 34 år, bor i Hillerød og arbejder i bagsværd, så KBH, Lyngby og Hillerød, er de byer, hvor jeg ser film. Jeg er ligeglad, om du er mand/kvinde, single/gift, med/uden børn, bare du er frisk på at se og snakke om film og åben for nye bekendtskaber. Hvis det med tiden kan udvikle sig til et venskab udover biografen, er det bare et plus, men ikke et krav.
Ja, jeg er ordblind - ved det godt.
Gravatar

#2 smilemirabell 11 år siden

Ville lige nævne, jeg har Telia, så ofte vælger jeg tirsdag til at gå i bio.
Gravatar

#3 McPeter 11 år siden

Har sendt dig en besked.
Mvh
Peter
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4 MOVIE1000 11 år siden

tjoh det kunne være man også selv skulle finde sig en bio-ven.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 BN 11 år siden

MOVIE1000 (4) skrev:
tjoh det kunne være man også selv skulle finde sig en bio-ven.

Det har JEG forlængst gjort. Min bedste bio-ven hedder Tom.

Et par ord om Tom: Hans fulde navn er Tom Plads. Han er altid dejligt rolig og snakker eller forstyrrer aldrig under filmen. Det er dog langtfra altid det lykkes mig at skaffe ham en plads.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#6 smilemirabell 11 år siden

Jeg har ikke noget med Tom Plads, men synes det er kedeligt i længden ;-)
Gravatar

#7 the_paki_don 11 år siden

Made me laugh! :D
Gravatar

#8 Ispep 11 år siden

Ja, det er! Det er federe at gå i bio med en der også har film som hobby eller i det mindste godt kan lide film. Jeg har dog heller intet imod at tage turen alene. Senest så jeg Before Midnight alene.
Gravatar

#9 Big Daddy 11 år siden

#8 Næsten hellere alene end med folk uden interesse!
Os, De Konforme
Gravatar

#10 BN 11 år siden

smilemirabell (6) skrev:
Jeg har ikke noget med Tom Plads, men synes det er kedeligt i længden ;-)

Det er jeg enig i. Men min kone og jeg har desværre ikke samme filmsmag. Hun er mest til gamle danske film, gider ikke se fantasy/eventyr og sci-fi-dramaer, ja, hun kan kun lide meget få af mine favoritfilm. Så jeg er blevet vant til at tage afsted sammen med Tom. ;-)

Og som Big Daddy siger:

Big Daddy (9) skrev:
#8 Næsten hellere alene end med folk uden interesse!
http://beautifulnight.aurovine.com/

Skriv ny kommentar: