Gravatar

#1 filmz-Plimmer 22 år siden

Jeg er ikke så god til at fælge op på den slags, og det i har hver uge med den kommende uge er ikke altid nok tid for mig til at planlægge rundt om det. Så min bøn er: kan i ikke lave en side hvor der står for en måned frem hvad der kommer i biffen, eller måske er der en anden som kan henvise mig til en side der har det i forvejen? :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#2 chandler75 22 år siden

Du kan da bruge Releaselisten i topmenuen. Der kan du vælge at se både biografpremierer og DVD-udgivelser flere måneder frem :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 azathoth 22 år siden

Klik på "releaseliste" i menuen!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 filmz-Plimmer 22 år siden

Godt så.. Hvordan er det så lige man sletter en tråd? Håber ikke alt for mange læser tagwall'en.. PINLIGT! :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#5 Morbid 22 år siden

:)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#6 azathoth 22 år siden

Vi læser ALLE tagwallen!! [evil_laughter.wav] ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 filmz-vassago 22 år siden

gnæg gnæg
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 commy 22 år siden

muahahhaha :-)

Plimmer, dit indlæg er ikke pinligt, det kan jo faktisk hjælpe andre der ikke har lagt mærke til vores releaseliste.
Gravatar

#9 Ivse 22 år siden

Hvad for en releaseliste ;)
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#10 NOWhere 22 år siden

Ja, den er i toppen. Menubaren på siden, lige mellem Forum og Film, den er der ikke, når du ikke er logget ind, men det må du jo ligesom være, da du skriver hér.
En anden ting jeg godt kunne tænke mig her på siden, var info om, hvor filmene kører henne... Eller er det for meget reklame?

Helt konkret drejer det sig om The Eye, som I skriver havde premiere 12/9, men hvorhenne??? jeg vil skide gerne se den, men kan sgu' ikke finde en bif, der viser den!

Skriv ny kommentar: