Gravatar

#11 elwood 19 år siden

Med hensyn til slikposer, så sørg for at bruge stealth bags "læs plastik poser", papir poser er bandlyst.

Og så en af mine egne farvoritter hvis du skal tage slik fra din pose af, så tag det når der er relativt larm i filmen, aldrig under de stille scener, Der ikke noge værre end at se en god thriller, hvor der er hel stille ganske lidt musik i baggrunden, og så pludselig høre den der rasle rasle lyd, uhh den driller mig så gevaldig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 filmz-Asta 19 år siden

Jeg synes at der er nogle gode forslag :) ....nu mangler vi så bare at biograferne tager det til sig...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#13 davenport 19 år siden

Jeg synes at man skulle indkapsles i flamingo og blive båret ind i salen. Så skulle der komme en trunte og sætte et stykke gaffatape over munden på éen.
Og Gud nåde og trøste dem der kommer til at hoste i tapen...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 Jakobsen 19 år siden

Når man har tomt ens sodavandsbære, skal man omgående ligge den fra sig. Det hjælper ikke at blive ved med at suge og håbe på at man finder noget forsvundet sodavand i bunden.
It's only a movie...It's only a movie...
Gravatar

#15 davenport 19 år siden

LOL
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 Captain Vallo 19 år siden

Tak for alle Jeres input.

Jeg klargjorde reglerne for ungerne inden filmen startede. Derefter trumfede jeg med trusler om at brække deres små ben og forklarede dem hovedtrækkene ved et sicilliansk slips.

Der var ro under hele filmen ...
Det beviser bare hvor pædagogisk anlagt jeg er.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: