Jeg står og skal bruge en liste over, hvordan man opfører sig i en biograf. Når der skal hives en større flok unger med ind i mørket, så har de fan'me bare at fatte et par grundregler inden! Biograf-pli er essentiel dannelse! Er der nogen herinde, der kunne skrive/smide et link ud til Biografens Fem-Ti Bud?
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Lad vær med at snakke højt om lighederne mellem ens sexliv og aben, når man ser King Kong!
(Det var der en dame bag mig der gjorde da jeg så King Kong, Man bliver rimmelig træt af at høre om Bulder, som aldrig kunne finde på at gøre det samme som Kong! ;-))
Åbne sin slikpose INDEN filmen starter (og hælde indholdet ud i skødet, så man ikke knitrer med posen).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Tillæg til #5 4. Ikke forlade sin plads medmindre toiletbesøget inden filmen ikke hjalp eller mobiltelefonon vibrerer i lommen og du står til at modtage/aflevere organer. Opkaldet skal så besvares udenfor salen.
#1 Captain Vallo 19 år siden
Biograf-pli er essentiel dannelse!
Er der nogen herinde, der kunne skrive/smide et link ud til Biografens Fem-Ti Bud?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#2 davenport 19 år siden
(Jf. de 3 14årige indvandrerpiger der sad og fnisede under Jarhead, og når man tyssede, tyssede de bare tilbage og skreg af grin...)
Det må være 1. bud..
#3 läkerol 19 år siden
2. Bud
#4 danschier.dk 19 år siden
Lad vær med at snakke højt om lighederne mellem ens sexliv og aben, når man ser King Kong!
(Det var der en dame bag mig der gjorde da jeg så King Kong, Man bliver rimmelig træt af at høre om Bulder, som aldrig kunne finde på at gøre det samme som Kong! ;-))
#5 gi-jones 19 år siden
2. Ikke UNDER NOGEN OMSTÆNDIGHEDER benytte en mobiltelefon på nogen måde.
3. Sørge for at have klaret toiletlige besøg INDEN filmen, da det er både respektløst og irriterende at forlade salen under filmen.
kan ikke lige finde på flere.
#6 filmz-yoshimura 19 år siden
#7 stefsims 19 år siden
4. Ikke forlade sin plads medmindre toiletbesøget inden filmen ikke hjalp eller mobiltelefonon vibrerer i lommen og du står til at modtage/aflevere organer. Opkaldet skal så besvares udenfor salen.
#8 DarkLight 19 år siden
Og når det gælder om at brokke sig, har jeg self. mit helt eget indlæg :)
#9 gi-jones 19 år siden
#10 DarkLight 19 år siden
Jeg har dog aldrig skældt ud i en biograf.