Nu her for lille stk. tid siden ville min ven og jeg i bio og se Mit livs rejse, den viser sig, så at være taget af plakaten igen. Så er det jeg går ind og ser premiere dagen, der står 17 marts. Jeg forsøgte at få billetter lige i starten af april.
Hvo'en besluttes det egentlig, hvor længe en film skal ha lov at være oppe er det penge, eller popularitet eller noget hel andet? jeg har tit undret mig over det, og diskuteret med min faste bioven, vi kan ikke altid finde logik i de valg biografen laver.
Tempel riddernes skat fik premiere den 2 marts, og den køre stadigvæk, for lige at lave en sammenligning, det muligt der er en speciel logik bag deres valg, jeg har så bare ikke gennemskuet den endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kender selv til problemet. Jeg ville se "Rent" i Odense ca. 1½ uge efter premieren, men der var den taget af plakaten i både Biocity, Cinemaxx og Cafébiografen... Trist! :(
Så nu venter jeg spændt på DVD'en. Men ville nu helst have set den i biografen...
Jeg tror måske filmens ret kedelig titel: "Mit livs rejse" var med til at synke den. Den lyder som navnet på en gennemsnits romanbladsnovelle. Men ja det var en fin lille film og den havde fortjent en bedre skæbne.
Hopkins er IMHO faktisk bedre i de low-key roller (f.eks. "Shadowlands" eller "Remains of the Day") end de Hannibal film han mest er kendt for.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1 elwood 19 år siden
Hvo'en besluttes det egentlig, hvor længe en film skal ha lov at være oppe er det penge, eller popularitet eller noget hel andet? jeg har tit undret mig over det, og diskuteret med min faste bioven, vi kan ikke altid finde logik i de valg biografen laver.
Tempel riddernes skat fik premiere den 2 marts, og den køre stadigvæk, for lige at lave en sammenligning, det muligt der er en speciel logik bag deres valg, jeg har så bare ikke gennemskuet den endnu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 Herrguth 19 år siden
Jeg ville se "Rent" i Odense ca. 1½ uge efter premieren, men der var den taget af plakaten i både Biocity, Cinemaxx og Cafébiografen... Trist! :(
Så nu venter jeg spændt på DVD'en. Men ville nu helst have set den i biografen...
#3 jessup 19 år siden
#4 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5 elwood 19 år siden
#6 Benway 19 år siden
Hopkins er IMHO faktisk bedre i de low-key roller (f.eks. "Shadowlands" eller "Remains of the Day") end de Hannibal film han mest er kendt for.
#7 thomas040 19 år siden
The Worlds Fastest Indian
#8 elwood 19 år siden
Oh well den må snart komme på dvd.