Så lige i en reklame at en biograf i Herning slog på, at de viste Skyfall i 4K. Gravede så lidt videre og konstaterede, at der faktisk er flere biografer, der er begyndt at vise film i 4K. Det er sikkert bare mig, der har sovet i timen, men det er fuldstændig gået min næse forbi.
Er der nogen af jer der har set biograffilm med 4K opløsning? Og er det any good?? Og hvis det er, hvornår kommer det så til Klovborg Michael???
Nu er jeg så ikke den store tekniske troldmand, men er der tale om, at man opskalerer til 4K?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg har ikke set digital 4K endnu, men har fået at vide at vi ikke vil få ret meget ud af det - lige med undtagelse af 2 af vores kunder som altid sidder på 1. række - da de fleste folk jo alligevel sidder i den bagerste halvdel. Men hvis man har et meget stort lærred er det en anden sag, fordi her har man brug for den større opløsning. 2K vs. 4K er derfor lidt af en tåbelig kamp.
#1 wiseguy 12 år siden
Gravede så lidt videre og konstaterede, at der faktisk er flere biografer, der er begyndt at vise film i 4K.
Det er sikkert bare mig, der har sovet i timen, men det er fuldstændig gået min næse forbi.
Er der nogen af jer der har set biograffilm med 4K opløsning? Og er det any good?? Og hvis det er, hvornår kommer det så til Klovborg Michael???
Nu er jeg så ikke den store tekniske troldmand, men er der tale om, at man opskalerer til 4K?
#2 Michael Andersen 12 år siden
#3 gi-jones 12 år siden