Nu er det et stykke tid siden jeg har hørt kommentatorsporene på BHD, men dem skal man ikke gå glib af.
Ridley Scott er altid interessant at høre på. Han kommer selvfølgelig ind på situationen om USAs rolle i Mogadishu, og hvordan filmen blev til.
Det, der var rigtig spændende var at høre de Special Forces soldater, som var i midt i det hele. Deres tanker og hvad, som er ændret film vs virkelighed, hvad der gjorde at flere af dem tog afsted igen efter at have været tilbage ved basen. Hvilken kaos der var i selve byen. Der er virkelige gode kommentatorspor på den dvd. :)
Desuden er ekstramaterialet simpelthen suværent, især The True Story of Black Hawk Down på disk tre.
Jeg tror ikke man vil meget ud af superbit versionen, frem for den normale, da billed kvaliteten er knivskarp og lyden uovertruffen.
#1 Patriarch 21 år siden
Hvor fede er de commentaries? Bliver der sagt noget som ikke siges i alt extra materialet?
#2 filmz-nemesis 21 år siden
Ridley Scott er altid interessant at høre på. Han kommer selvfølgelig ind på situationen om USAs rolle i Mogadishu, og hvordan filmen blev til.
Det, der var rigtig spændende var at høre de Special Forces soldater, som var i midt i det hele. Deres tanker og hvad, som er ændret film vs virkelighed, hvad der gjorde at flere af dem tog afsted igen efter at have været tilbage ved basen. Hvilken kaos der var i selve byen.
Der er virkelige gode kommentatorspor på den dvd. :)
Desuden er ekstramaterialet simpelthen suværent, især The True Story of Black Hawk Down på disk tre.
Jeg tror ikke man vil meget ud af superbit versionen, frem for den normale, da billed kvaliteten er knivskarp og lyden uovertruffen.