Gravatar

#1 filmz-Bartman 18 år siden

Jeg var i bio her i torsdags til premiere suprise i Herning, og de viste Black Snake Moan.. Og jeg må sige at faktisk var en rigtig fed film.. Jeg var godt nok lidt skeptisk først, men når man først rigtig kommer ind i filmen så er den super fed! Efter traileren som jeg har set, så syns jeg ik rigtig det var en film jeg ville tage ind og se, men jeg blev godt nok glædeligt overaskede!
Gravatar

#2 filmz-Bruce 18 år siden

Den får

Plot 9
Direction 9
Acting 10
Cinematography 9
Overall 9

i denne anmeldelse. Og slutbemærkningerne er:

I'd go as far as to say Black Snake Moan is the best film I've seen so far in 2007. It engaged me like nothing else I've watched this year. I do worry that the advertising material, cool as it looks, is drawing in a crowd that won't get what it expects and will put off many people who would appreciate the film. This is not a shameless attempt to whip up a controversy. While Christina Ricci stripped to her panties is not exactly unpleasant to look at for two hours, this isn't really a sexy film (she's also bruised and bloody for much of that time). Ignore the posters and teasers and give this a try and you'll find a warm and sensitive character drama that has more in common with Of Mice And Men than Faster Pussycat! Kill! Kill!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 HonoDelLoce 18 år siden

Selvom jeg da hele tiden har været rimelig sikker på, at dette var en film, jeg helt sikkert skulle se, så fik DVD-times anmeldelsen der da kun mig til at blive 112% sikker..

Jeg har hele tiden håbet på, at dette var filmen, der kunne få Samuel L Jackson back on track :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 elwood 18 år siden

Det var Blues'en der tiltrak mig, og så bare hele fremstilling fremtoningen af Samuel Jackson, så ja jeg skal da bestemt også ind og se den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: