Jeg glæder mig rigtig meget til at se det nye transfer og alle de detaljer i billedet, man hidtil er gået glip af pga. det nuværende sucky sucky transfer. På den anden side, bliver alle småfejlene jo så også tydligere.
Men dem skal vi nok få vi fikset i 'Final Cut'.
Så længe jeg bare ikke skal se på den fuldstændig absurde happy end fra bifudgaven, går det nok alt sammen. :)
Der står ingenting om 4-disk på hverken Play, Axel eller Pacific. Bagsidecover på Axel og prisen taget i betragtning giver anledning til at tro at dette kun er DC-udgaven indtil videre.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg kender selvfølgelig Blu-Ray, men mig bekendt er "ray" ikke en diode men derimod en koncentreret lys-/laserstråle, og mig bekendt referer Blu-Ray netop til en blå laserstråle. Correct me if I'm wrong...
Derfor kunne jeg kun gå ud fra, at #7 tænkte på noget andet. :-)
#11 dolphinfriendly 19 år siden
http://play.com/DVD/DVD/4-/1060497/Blade_Runner_Th...
Jeg glæder mig dog endnu mere til "The Final Cut", dén bliver nice.
#12 filmz-Bruce 19 år siden
#13 Hasselguff 19 år siden
Jeg glæder mig rigtig meget til at se det nye transfer og alle de detaljer i billedet, man hidtil er gået glip af pga. det nuværende sucky sucky transfer. På den anden side, bliver alle småfejlene jo så også tydligere.
Men dem skal vi nok få vi fikset i 'Final Cut'.
Så længe jeg bare ikke skal se på den fuldstændig absurde happy end fra bifudgaven, går det nok alt sammen. :)
#14 19 år siden
#15 El vez 19 år siden
#16 Spanner 19 år siden
Blu-Ray
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#17 filmz-Kadann 19 år siden
Prøv at se hvad bruce skriver i #1. :)
#18 El vez 19 år siden
#19 19 år siden
Jeg kender selvfølgelig Blu-Ray, men mig bekendt er "ray" ikke en diode men derimod en koncentreret lys-/laserstråle, og mig bekendt referer Blu-Ray netop til en blå laserstråle. Correct me if I'm wrong...
Derfor kunne jeg kun gå ud fra, at #7 tænkte på noget andet. :-)
#20 Notional 19 år siden
DVD og CD bruger en rød stråle lavet af en lysdiode.
Wiki om dioden til Blu-Ray (samt de andre optiske medier)