Jeg har længe hørt hvisken i krogende,om at der skulle komme en super lækker udgave af Blade runner.Muligvis med 3 eller flere cut af denne dejlige film.Er der nogen der ved noget om hvornår den kommer.
Jeg ved i hvert fald så meget at den nuværende DVD udgave af Blade Runner er OOP. Og jeg fik afvide i TP at der skulle være en ny udgave på vej. Hvad det indebærer vides endnu ikke. Vi venter spændt...
Den dvd-udgave som Scott har arbejdet på, skulle indholde 3 udgaver af filmen: den udgave der oprindeligt kom i biograferne og på vhs/LD, director's cut og så en helt ny udgave.
Der skulle også gerne være en god portion ekstramateriale.. men, eftersom det ikke er Scott der ejer rettighederne til det oprindelige materiale, kan kun "director's cut" udsendes på dvd. Så indtil Jerry Perenchio, som ejer rettighederne, beslutter sig for at lade Scott lege, så sker der hat og briller.
Udgivelsen var planlagt til 2002, så derfor "et sted mellem evigheder og aldrig". :)
#1 filmz-skoholm 20 år siden
#2 filmz-Kadann 20 år siden
Du kan læse hvorfor her:
http://www.brmovie.com/BR_Special_Edition.htm
#3 Tylerdurden 20 år siden
Vi venter spændt...
#4 filmz-Kadann 20 år siden
Der skulle også gerne være en god portion ekstramateriale.. men, eftersom det ikke er Scott der ejer rettighederne til det oprindelige materiale, kan kun "director's cut" udsendes på dvd. Så indtil Jerry Perenchio, som ejer rettighederne, beslutter sig for at lade Scott lege, så sker der hat og briller.
Udgivelsen var planlagt til 2002, så derfor "et sted mellem evigheder og aldrig". :)
#5 elwood 20 år siden
Manden er jo ikke flink.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"