Odense: ondt snevejr af den der slags der går ondt når det rammer hovedet. Ikke optimal dag at shoppe i (at jeg så ikke fik købt det jeg skulle, hjælper ikke just på mit humør nu). Alt mit tøj er gennemblødt og jeg har brugt den dobbelte tid på at komme hjem. Møgvejr.
Må dog indrømme det ser flot ud her når man sidder indefor med en kop kakao.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Undervisningen på Hjørring gymnasium blev aflyst, fordi busserne, der tager imod dem langt ude på landet, ikke kunne komme ud, og nogle af lærerne havde problemer med at komme, så nu sidder jeg hjemme og fryder mig over det. Udenfor ligger der ca. 10 cm sne, hvilket jeg har travet igennem for at komme hjem. Men en fridag er altid opfriskende :-)
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
15 centimeter sne i Kalundborg. Brugte 1½ time i morges på at skovle sne og salte. Af og til er det ikke sjovt at være villaejer.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#108 YEEEEAAAAAAH MAN!!! Og så har jeg min hjemmebif i kælderen, så jeg kan sågar blæse helt op for anlægget om natten uden at vække familien ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Total is over det hele i morges da jeg gik op til bussen for at komme på arbejde, men tricket var at gå de steder hvor der lå sne under isen så den krakellerer (eller hvordan dælan man staver det) :D
#101 davenport 20 år siden
#102 Scherlund 20 år siden
#103 lagoni 20 år siden
Må dog indrømme det ser flot ud her når man sidder indefor med en kop kakao.
#104 dyg 19 år siden
#105 davenport 19 år siden
#106 filmz-gofferoffer 19 år siden
#107 filmz-yoshimura 19 år siden
#108 davenport 19 år siden
#109 filmz-yoshimura 19 år siden
#110 cyberzed 19 år siden