Gravatar

#91 davenport 20 år siden

Du skal ikke kravle rundt der oppe, du er ikke Spiderman ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#92 elwood 20 år siden

#91 nej han er vel Edderkoppe drengen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#93 dyg 20 år siden

Nu er jeg ældre end Peter Parker, så jeg må være den forældede edderkoppemand (hvilket så får davenport til at være edderkoppebedstefaderen).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#94 davenport 20 år siden

Gnæk gnæk gnæk :)
Gravatar

#95 elwood 20 år siden

Hehe Good One.

lige sne status, det falder ned med sne stadig, det er så fedt at sidde og se på 8-)

Og nu er der kage 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#96 tiny 20 år siden

Så sker der endelig noget på Als...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#97 filmz-Wacker 20 år siden

MARIBO Snerydning er en alvorlig sag. Så alvorlig, at en mand i Blæsenborg-kvarteret i Maribo nu kan forvente en regning for uden tilladelse at have ryddet sne på fire villaveje i Maribos østlige del. Allikevej, Agerhønevej, Drosselvej og Bekkasinvej står sammen med andre villaveje nederst på den kommunale prioriteringsliste, og hele dagen i går så området ikke en sneplov.

Med en gummiged fjernede manden ifølge Maribo Kommunes Vej og Park-afdeling både sne, hække og mindst fem brønddæksler i forsøget på at gøre vejen farbar. - Hvis det fyger til, kunne folk risikere at dratte ned i kloakkerne, når brønddækslerne var væk. Det er ikke smart at rydde sne, når man ikke ved, hvad man skal passe på, siger vejchef Ebbe Lander. Dækslerne er nu lagt på igen.
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#98 stefsims 20 år siden

#97 Haha... Så kan han lære det...

Egentligt burde alle kommunalarbejdere se at lette deres røve og komme ud og skovle sne...
Måske kunne nogle endda forbrænde lidt bacon fra deres ladeport !!!?? ;D

Hvilket minder mig om: Davenport, er du ved at have pakket til ferie? Hvor lang tid er I afsted?
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#99 davenport 20 år siden

Hvorfor tror jeg den bacon-bemærkning var adresseret til mig? ;)

- Vi rejser lørdag morgen kl. 6, så vi skal sku tidlig op fredag nat. Der er langt til Billund i snevejr!
Gravatar

#100 Scherlund 20 år siden

Esbjerg: Sneet konstant siden igår. Dog er der ikke så meget der har lagt sig. Glæder mig til at se hvad der sker i aften.

Scherlund: Træt, våd og irreteret på sig selv. Havde selvfølgelig parkeret bilen i indkørelsen, som hælder ned fra vejen. Har lige brugt en halv time på at få den lorte øse op dernede fra. Nu skal det blive godt med noget varm kaffe.

Skriv ny kommentar: