herskegut: lidt træt som altid, men tanken om at der kun er 6½ times arbejde tilbage, gør en i bedre humør :) kom herop så giver jeg fastalavnsboller :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Kolding: Solen skinner, skyfri himmel, lidt vind, dejligt vintervejr.
Stefsims: Vækket kl 12.30 efter 2 timers søvn. Uforstående overfor brug af larmende maskiner. Har prøvet at sove med ørepropper. Larmen høres stadig. LORTELIV.
Århus: No idea, har ikke været ude i seks timer, men det ser halvkoldt ud.
nayze: Kommet tilbage fra et UML-genopfriskningskursus, sidder nu og læser et confidential dokument (specifikationer for en bluetooth-ekg dimmer), yderst kedeligt. Glæder mig til om 1½ time, hvor jeg kan skride herfra.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#41 davenport 20 år siden
#42 cyberzed 20 år siden
cyberzed: Lidt træt, men ser lyst på verden og har de første 6 virksomheder på listen der skal søges job hos.
#43 filmz-herskegut 20 år siden
herskegut: lidt træt som altid, men tanken om at der kun er 6½ times arbejde tilbage, gør en i bedre humør :)
kom herop så giver jeg fastalavnsboller :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#44 cyberzed 20 år siden
#45 Scherlund 20 år siden
Scherlund: Træt, men næsten færdig med sin opgave.
#46 MadMartigan 20 år siden
MadMartigan: Rimelig kvik, men trænger til hans smøg, som han desværre først må få kl. 12.00 :(
#47 filmz-herskegut 20 år siden
Men nu har jeg lovet det, så alle der kommer forbi i dag - og vil have en fastalavnsbolle, giver jeg sådan en :) jeg er i happy humør idag.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#48 stefsims 20 år siden
Stefsims: Vækket kl 12.30 efter 2 timers søvn. Uforstående overfor brug af larmende maskiner. Har prøvet at sove med ørepropper. Larmen høres stadig. LORTELIV.
#49 dyg 20 år siden
nayze: Kommet tilbage fra et UML-genopfriskningskursus, sidder nu og læser et confidential dokument (specifikationer for en bluetooth-ekg dimmer), yderst kedeligt. Glæder mig til om 1½ time, hvor jeg kan skride herfra.
#50 Scherlund 20 år siden
Odense: Sneen falder og bliver liggende. Det er tider som nu at man ønsker man havde en bil.
Scherlund: stået tideligt op for at gennemgå en fremlæggelse der skal udføres kl. 10