Gravatar

#51 filmz-vassago 20 år siden

Wuhuuu, håber også det vil sne i Århus - jeg elsker at sidde i hjemmebiffen når vejret er dårligt, så kunne man jo passe smide en julefilm i afspilleren.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#52 dyg 20 år siden

#51:
Århus: Det sner netop nu på Søren Frichs Vej, dog er det meget meget lidt, og det bliver ikke liggende.

nayze: Lige mødt på arbejde, skal være her til engang ud på natten (forhåbentligt). Fra kl. 18 står den på julefrokost, av av.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#53 cyberzed 20 år siden

#52 Hmmm, vil ikke vide hvad i skal lave til den julefrokost

Holstebro: meget kort snebye, intet blev liggende

cyberzed: retter lidt fragtberegning på et website inden jeg skal til at fikse vores kalendersoftware og derefter installere lidt Mac's (6 stk G5quad)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#54 filmz-sanjo 20 år siden

Falster; sneer en del, og det bliver liggende, Jubiii!
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#55 filmz-herskegut 20 år siden

For lidt siden så det ud som om det sne'ede på sønderhøj i Århus, men det er ikke noget som er blevet liggende..
Ellers ser vejret koldt ud, godt man sidder indenfor :)

Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#56 myggen 20 år siden

København: Mostly Cloudy, 2°, Wind NNW, 2 m/s. Ingen sne, og jeg håber fandme heller ikke der kommer noget, i hvert fald ikke før jeg er kommet hjem.

Myggen: Har lige spist sidste-arbejdsdags-morgenmad, inden jeg om en håndfuld timer går på en dejligt lang juleferie :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#57 tiny 20 år siden

Als: Det væltede ned i nogen timer. Nu er det desværre allerede ved at tø :(
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#58 davenport 20 år siden

6092: Himlen er delvist overskyet, man aner blå himmel enkelte steder, men ingen synlige tegn på sne. Man håber, og vender ofte blikket mod nord, skutter sig og brygger frisk kaffe.

Davenport: Stadig ramt af influenza, kæresten ikke hjemme lige nu, udsigt til senere druk = 48%.
Gi´ fanden havde min hoste!

God weekend.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#59 dyg 20 år siden

Århus: SNE! Det vælter ned nu.
Gravatar

#60 dyg 20 år siden

Århus: Ingen sne!

Et kig på dmi.dk afslører små triste snebyger.

Skriv ny kommentar: