Wuhuuu, håber også det vil sne i Århus - jeg elsker at sidde i hjemmebiffen når vejret er dårligt, så kunne man jo passe smide en julefilm i afspilleren.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
For lidt siden så det ud som om det sne'ede på sønderhøj i Århus, men det er ikke noget som er blevet liggende.. Ellers ser vejret koldt ud, godt man sidder indenfor :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
6092: Himlen er delvist overskyet, man aner blå himmel enkelte steder, men ingen synlige tegn på sne. Man håber, og vender ofte blikket mod nord, skutter sig og brygger frisk kaffe.
Davenport: Stadig ramt af influenza, kæresten ikke hjemme lige nu, udsigt til senere druk = 48%. Gi´ fanden havde min hoste!
God weekend.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#51 filmz-vassago 20 år siden
#52 dyg 20 år siden
Århus: Det sner netop nu på Søren Frichs Vej, dog er det meget meget lidt, og det bliver ikke liggende.
nayze: Lige mødt på arbejde, skal være her til engang ud på natten (forhåbentligt). Fra kl. 18 står den på julefrokost, av av.
#53 cyberzed 20 år siden
Holstebro: meget kort snebye, intet blev liggende
cyberzed: retter lidt fragtberegning på et website inden jeg skal til at fikse vores kalendersoftware og derefter installere lidt Mac's (6 stk G5quad)
#54 filmz-sanjo 20 år siden
#55 filmz-herskegut 20 år siden
Ellers ser vejret koldt ud, godt man sidder indenfor :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#56 myggen 20 år siden
Myggen: Har lige spist sidste-arbejdsdags-morgenmad, inden jeg om en håndfuld timer går på en dejligt lang juleferie :)
#57 tiny 20 år siden
#58 davenport 20 år siden
Davenport: Stadig ramt af influenza, kæresten ikke hjemme lige nu, udsigt til senere druk = 48%.
Gi´ fanden havde min hoste!
God weekend.
#59 dyg 20 år siden
#60 dyg 20 år siden
Et kig på dmi.dk afslører små triste snebyger.