Kolding: Efterhånden solskin efter spredte snebyger hele formiddagen. Koldt, upraktisk sjapvejr.
Davenport: Har fri om ´æ lidt, og skal hjem og lave lasange, en god kompakt, hjemmelavet en, så det er guld. Stadig sporadisk sygdom, en det går nok over inden jul. (Gæt hvem der rejser til Tenerifa d. 31/12 kl. 06.00?)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Kolding syd: Sneen har faldet hele formiddagen, men nu skinner Solen (?) lige pludselig.. Det skal nok komme igang senere..
Davenport: Mindre træt end igår, men ikke top-motiveret. Har lige indstillet 3 personer til pension, så de får et godt nytår. Dejligt tilfredsstillende. :) I morgen vil det vise sig om vejret er til at komme frem i. Det skulle blive ret vildt i nat.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Her i Odense sneede det flot i formiddags, men nu er her stille og der ligger et flot lag. Men der er åbenbart helt krisestemning nogen steder, nu er hæren lgiefrem sat ind
Så er der slæbt brænde ind, tændt op i brændeovnen, dyner er blevet slæbt ind på sofaen og 10 dvd-film der ikke er set endnu + The 10th kingdom er lagt til rette på bordet. Kom bare an med den snestorm ;D
#71 davenport 20 år siden
Davenport: Har fri om ´æ lidt, og skal hjem og lave lasange, en god kompakt, hjemmelavet en, så det er guld.
Stadig sporadisk sygdom, en det går nok over inden jul.
(Gæt hvem der rejser til Tenerifa d. 31/12 kl. 06.00?)
#72 dyg 20 år siden
Har brugt de sidste 2½ time på at snakke med den praktikant der overtager min plads. Nu vil jeg hjem.
#73 filmz-sanjo 20 år siden
#74 davenport 20 år siden
Davenport: Mindre træt end igår, men ikke top-motiveret. Har lige indstillet 3 personer til pension, så de får et godt nytår. Dejligt tilfredsstillende. :)
I morgen vil det vise sig om vejret er til at komme frem i. Det skulle blive ret vildt i nat.
#75 dyg 20 år siden
moi: Træt som bare fanden. To dage tilbage. Har intet at lave, men man skal jo have sine timer allgievel. Gab.
#76 DarkLight 20 år siden
#77 filmz-lars_hauritz 20 år siden
#78 filmz-sanjo 20 år siden
#79 lagoni 20 år siden
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=426807
#80 stefsims 20 år siden
Kom bare an med den snestorm ;D