Det sner i Egå, min Ven kørte mig hjem fra bio af, og vi var nødt til at køre over en vejopdeling eller hvad det hedder, (stykke med brosten som adskiller de to køreretninger) for ikke at ramme ind i en lygte pæl, så glat var der.
Hmmm så tror jeg da pokker der lå så mange pensonister for enden af bakken 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sdr. Stenderup: Sneen falder og blæser rundt. Det tager til, så det bliver en hyggelig dag..
Davenport: Kunne ikke komme på arbejde i dag, pga. ovenstående vejrmelding. Chefen nåede da frem, og er uforstående overfor at jeg ikke kunne. (Han kommer aldrig hjem til Rødekro igen, men det finder han jo nok ud af..) Jeg vil bare ikke sætte livet på spil, for at komme på arbejde..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Taastrup: Der var faldet en god portion sne her til morgen, måske 20-30 cm. og det sneeede lystigt videre, så hver gang sneploven kørte forbi, var der ret hurtigt et nyt lag sne.
Desuden var der ikke ryddet specielt godt på cykelstier og fortorv, så det tog lidt længere tid at komme til stationen.
#80 lyder fandme hyggeligt der er hermed lagt op til samme plan her har lige stillet James Bond boxen på bordet og der er kaffe på kanden så mig tager den lille skøjteprinsesse af en snestorm sgu ikke røven på
Der sner for vildt ude ved amtet, der er steder hvor det næsten går op til kanten af mit vindue, tror den står på Vandrestøvler i morgen, når jeg skal afsted.
Og det er jo skønt, men hvorfor kunne det vejr ikke komme den 24 Dec. også hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#81 elwood 20 år siden
Hmmm så tror jeg da pokker der lå så mange pensonister for enden af bakken 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#82 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#83 davenport 20 år siden
Davenport: Kunne ikke komme på arbejde i dag, pga. ovenstående vejrmelding. Chefen nåede da frem, og er uforstående overfor at jeg ikke kunne. (Han kommer aldrig hjem til Rødekro igen, men det finder han jo nok ud af..)
Jeg vil bare ikke sætte livet på spil, for at komme på arbejde..
#84 dyg 20 år siden
nayze: Nåede på arbejde næsten uden våde fødder, har lige moret mig lidt over klassikeren Hjælp Mig Pia. Andensidste arbejdsdag.
#85 filmz-Kadann 20 år siden
Desuden var der ikke ryddet specielt godt på cykelstier og fortorv, så det tog lidt længere tid at komme til stationen.
#86 zombieman 20 år siden
#87 filmz-sanjo 20 år siden
Til hvilken pris?
#88 elwood 20 år siden
Og det er jo skønt, men hvorfor kunne det vejr ikke komme den 24 Dec. også hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#89 zombieman 20 år siden
#90 dyg 20 år siden