Præcis, det er den film jeg glæder mig mest til at næste års sommerfilm. Transformers X-Men Engle og dæmoner Watchmen Er dem jeg glæder mig meget til...
The Imaginarium of Doctor Parnassus - Heath sidste film. Den skal ses og nydes, hvert øjeblik han er med...
Enig med #9. Mine to yndlings skuespillere overfor hinanden i et formodet actionbrag af Michael "Heat" Mann. Det er den film jeg så absolut ser mest frem til i '09.
Af andre film der er værd at nævne er "Avatar", "Terminator" og "The Imaginarium of Doctor Parnassus".
Jeg tror derimod at film som "G.I. Joe", "Transformers 2", "X-men" falder igennem og bliver mere skuffende end en kommode.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Depp overfor Bale af Michael Mann? Den film er gået helt henover hovedet på mig, men det lyder da ellers helt fantastisk! Lad os håbe, at den bliver a la "Heat" og IKKE a la "Miami Vice".
Ellers glæder jeg mig også til Avatar. James Cameron er næsten en gud, og ingen kan lave "storfilm" som ham! Jeg glæder mig sjældent alt for længe i forvejen, men ryger nok med på hypebølgen efterhånden som vi nærmer os.
#11 cansi 16 år siden
Præcis, det er den film jeg glæder mig mest til at næste års sommerfilm.
Transformers
X-Men
Engle og dæmoner
Watchmen
Er dem jeg glæder mig meget til...
The Imaginarium of Doctor Parnassus - Heath sidste film. Den skal ses og nydes, hvert øjeblik han er med...
#12 thomas040 16 år siden
#13 Bony 16 år siden
Af andre film der er værd at nævne er "Avatar", "Terminator" og "The Imaginarium of Doctor Parnassus".
Jeg tror derimod at film som "G.I. Joe", "Transformers 2", "X-men" falder igennem og bliver mere skuffende end en kommode.
#14 ks 16 år siden
Ellers glæder jeg mig også til Avatar. James Cameron er næsten en gud, og ingen kan lave "storfilm" som ham! Jeg glæder mig sjældent alt for længe i forvejen, men ryger nok med på hypebølgen efterhånden som vi nærmer os.