Gravatar

#1 thomas040 16 år siden

Inspireret af tråden om Oscar, hvor GI Joe, Transformers og Terminator blev nævnt, tænkte jeg ville lave en tråd om det kommende års blockbusters.

Hvilke film ser vi mest frem til i 2009?

Transformers: Revenge Of The Fallen
Terminator: Salvation
G.I. Joe: Rise Of Cobra
X-Men Origins: Wolverine

Er der andre?
Failure is a zero out.
Gravatar

#2 thomas040 16 år siden

Oooog:

Harry Potter & The Half Blood Prince
Angels & Demons (opfølgeren på the da vinci code)
Watchmen

Det bliver et sygt filmår!
Failure is a zero out.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 16 år siden

Der er basis for en masse godt (selvom det nu ikke lige er alle de film du nævner, jeg selv glæder mig lige meget til ;) ).. Men det har der jo været i så mange år..

Problemet er, at der også er for mange film, man håber på, men som man inderst inde godt ved har stort flop-potentiale..

Bare ud af dem du nævner er der jo.. Ja, alle sammen.. Transformers skal prøve at følge op på en succes - men en succes, som blev skabt på grund af gode effekter.. Hvordan følger man op på det, uden at det bare bliver endnu et effekt-orgie, og dermed.. Ja, en film man ikke behøver at lave og man istedet bare kan se 1'eren for at se effekter..

Terminator er jo nok den, der vipper mest.. Den ser meget lovende ud, og personligt glæder jeg mig ekstremt.. Men at prøve at følge op på en af de mest elskede film-serier nogensinde er risky business, og ikke særlig meget skal gå galt før den bliver haglet ned..

G.I. Joe ser jeg overhovedet ikke frem til.. Den virker bare så gennemført dårlig, ud fra billeder osv (efter min smag :) ) Ingen tvivl om at G.I. Joe fans glæder sig - men der er altså også kæmpe stor chance for en skuffelse der (igen refererer jeg til de udgivne billeder og des lige)

X-Men Origins er også en af dem, jeg selv glæder mig til.. Personligt mest til Magneto, men da også Wolverine.. Og lad os nu tage Wolverine-filmen.. I de tre X-Men film er hele Wolverine's baggrund meget dyster.. Sådan virker det i hvert fald.. Og derfor også spændende (come on, hvem gad at se en origin-film, hvis han bare var gartner før!). Men hvordan laver man en ordentlig film der kan portrættere hans dystre fortid, uden at ødelægge den atmosfære der er i X-Men-filmene, hvor det er som om man godt ved det faktisk aldrig helt kan bliver farligt.. Det virker nærmest for sikkert.. Og det går ikke godt i spænd med den origin-story jeg håber på i hvert ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 PredatorX 16 år siden

De film du nævner.. Tror dog næppe G.I Joe bliver et stort hit (selvom jeg glæder mig for sindsygt... Jeg er G.I Joe stor-fan. Er dog sikker på filmen er crap). Jeg tror heller ikke X-Men filmen bliver det helt store hit. Alle ved godt franchisen blev effektivt dræbt af den elendige 3. film.

Men det kan også være lige gyldigt.. Alt kommer til at blegne når Avatar får premiere.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 Herrguth 16 år siden

Jeg glæder mig til at se:

Red Sonja
Friday the 13th
The Imaginarium of Doctor Parnassus
Inglorious Bastards
Terminator Salvation: The Future Begins
Star Trek
The Spirit
Coraline
The Wolf Man
Year One
Inkheart
The Princess and the Frog
Underworld: Rise of the Lycans

Og selvfølgelig den helt store:
James Cameron's Avatar
Gravatar

#6 Pytter 16 år siden

Sin City 2 skulle også meget gerne komme næste år, hvis vi er heldige :)
Bliver da også spændende at se hvordan Pixars næste film bliver, Lifted.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#7 tiany 16 år siden

De store:
Watchmen - Det bliver næsten nød til at være godt, kan ikke håbe på andet
Star Trek - Lidt trekkie er man altid

Er desuden spændt på:
Angels & Demons
Terminator Salvation
The Imaginarium of Doctor Parnassus

De mere usikre:
The A-Team (især hvis casting-rygterne er sande)
Cirque du Freak
Valar morghulis
Gravatar

#8 The Insider 16 år siden

Star Trek bliver jo uden tvivl The Best Movie of All Time (TM). I øvrigt tager jeg til USA for at se årtiets nærmest største filmbegivenhed, Avatar, the way it was meant to be seen. Vi får jo nok ikke en ordentlig 3D-biograf herhjemme før om 10-15 år.
War. War never changes.
Gravatar

#9 mr gaijin 16 år siden

Johnny Depp overfor Christian Bale i Michael Manns "Public Enemies" burde også blive en blockbuster. I hvert fald den sommerfilm næste år, jeg ser mest frem til.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 filmz-Bruce 16 år siden

#8 Malmö har fået Spegeln, en 3D biograf. Sakset fra forsiden:

Sveriges första 3D biograf!
Spegeln är nu Sveriges första 3D biograf och kommer under hösten visa U23D!

Premiärdatum inte klart, meddelas i Nyhetsbrev och här på hemsidan så fort det är klart.

Vi lovar en fantastisk upplevesle som ni inte får missa

#9 Exactly!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: