#10 Jep jeg kan huske, at jeg måtte se Prison Break på min 500 kr. Pioneer DVD, da jeg havde solgt min Denon afspiller og min HD-DVD'er ikke kunne afspille regionen. Jeg var rystet over, hvor meget dårligere billedet var. Jeg håber at kunne gøre en god handel med en brugt Denon 3930'er engang, som skal være min allround dvd afspiller resten af mit liv :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg vil mene det skal ses før man virkeligt får en på opleveren og ser hvilken forskel hd kan gøre. Lidt ligesom hvis man ikke har været i imperial feks og set deres billede og lydsystem. Man ved ikke hvad man går glip af. Jeg vil sige at forskellem mellem sddvd og hd-dvd er enorm, da der kan være hvad er det ca 4-6 gange så meget info på en hddvd skive ift sddvd. For slet ikke at snakke om blu-ray.
Jeg kan nævne at jeg engang var inde i vester-vovvov for at se The Eye. Jeg kommer ind i et lille rum, nogle jvc højtalere og en ikke alt for stor skærm. Men holdt kæft hvor stod billedet godt, på trods af at de nok ikke har haft en helt highend PJ. Kvalitet koster, og jeg er ikke i tvivl om at jeg gerne vil give 150-250K for en filmprojektor hvis det er det der skal til. Når vi nu snakker om highend :>.
#11 filmz-Bruce 18 år siden
#12 filmz-isaac 18 år siden
Jeg vil sige at forskellem mellem sddvd og hd-dvd er enorm, da der kan være hvad er det ca 4-6 gange så meget info på en hddvd skive ift sddvd. For slet ikke at snakke om blu-ray.
Jeg kan nævne at jeg engang var inde i vester-vovvov for at se The Eye. Jeg kommer ind i et lille rum, nogle jvc højtalere og en ikke alt for stor skærm. Men holdt kæft hvor stod billedet godt, på trods af at de nok ikke har haft en helt highend PJ.
Kvalitet koster, og jeg er ikke i tvivl om at jeg gerne vil give 150-250K for en filmprojektor hvis det er det der skal til. Når vi nu snakker om highend :>.