#20: Enig. Jeg frygter at vi aldrig kommer til at se et godt hack til regionsbeskyttelsen. DRM har mange problemer, men det har altid været svært at cracke.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#22: Ikke hvis din BR afspiller er en PS3. Ikke endnu i hvert fald. Det er dog noget jeg kraftigt håber på at nogle snilde crackere får kål på en af dagene.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har en plan om at anskaffe mig en HD-DVD afspiller også, gerne regions fri (hvis dette kan lade sig gøre engang) men ellers skal det nok bare være sådan at den kan tage Reg 1. dvd'er så jeg næsten dækket ind, når man lige ser bortfra Reg 3. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Præcis derfor jeg holder fast i min DVD-afspiller et stykke tid endnu. Jeg har desværre lidt for mange film på R1 og R3 til at kunne nøjes med min PS3 og den HD DVD afspiller jeg sikkert snart anskaffer mig.
#21 gi-jones 18 år siden
#22 PredatorX 18 år siden
En EU BR afspiller kan sagtens kodes til at kunne afspille R1 DVD'er. Bare ikke BR'er.
#23 gi-jones 18 år siden
#24 PredatorX 18 år siden
Det har du ret i. Mine tanker gik nu også mere på "rigtige" afspillere:-D
#25 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 filmz-Kadann 18 år siden
Præcis derfor jeg holder fast i min DVD-afspiller et stykke tid endnu. Jeg har desværre lidt for mange film på R1 og R3 til at kunne nøjes med min PS3 og den HD DVD afspiller jeg sikkert snart anskaffer mig.
#27 gi-jones 18 år siden