Så betyder det at det er en amerikansk udgivelse der er kodet til region all, der svarer til region 0 i DVD-verdenen, altså den er ikke regionskodet. :)
Cool, var bare inde på hjemmebioforum og der bitchede alle over at Blu-Ray var meget besværligere med regionskoder end HD-DVD. Hvor står du med Blu-Ray vs. HD-DVD ?
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
Mig? Jeg har en PS3 til BD-afspilning og køber snart en HD DVD afspiller, så jeg er dækket ind.
Jeg kan godt se fordelen i at købe en BD-afspiller i udlandet, men det er ikke noget jeg selv gider at rode med og indtil videre ser regionskodingen ikke så slem ud på BD.
#1 filmz-CAADK 18 år siden
Bruce: Batman has no limits
#2 filmz-Kadann 18 år siden
edit:
Her er et kort og lidt info omkring det:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray#Region_codes
#3 filmz-CAADK 18 år siden
#4 filmz-Kadann 18 år siden
#5 Corgan 18 år siden
Som et lille indskud kan jeg fortælle at HD-DVD ikke har regionskoder. :-)
#6 filmz-CAADK 18 år siden
#7 filmz-Kadann 18 år siden
Så betyder det at det er en amerikansk udgivelse der er kodet til region all, der svarer til region 0 i DVD-verdenen, altså den er ikke regionskodet. :)
#8 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-CAADK 18 år siden
#10 filmz-Kadann 18 år siden
Mig? Jeg har en PS3 til BD-afspilning og køber snart en HD DVD afspiller, så jeg er dækket ind.
Jeg kan godt se fordelen i at købe en BD-afspiller i udlandet, men det er ikke noget jeg selv gider at rode med og indtil videre ser regionskodingen ikke så slem ud på BD.