Spøg til side...det er altid spændende at se, hvad du kommer med.
Lige nu hader jeg (næsten) mine yndlingsfilm, for jeg har for meget at sige om hver enkelt af dem, at jeg ikke kan blive tilfreds med formuleringen. Det er også derfor jeg droppede de væsentligt kortere og ret udetaljerede anmeldelser af dem, jeg var så tæt på at poste lige før årsskiftet.
Jeg har to film klar, men venter lige til jeg har flere.
Hvad er idéen i at lave lige netop 10 bump til sig selv?
Desuden kan du vel kun bumpe din tråd, hvis du netop kommer i tanke om, at du skal opdatere din top 200? Og hvis du allerede er kommet i tanke om det, så er det jo ligegyldigt, om du bumper din tråd eller ej? O_o
Admin - please luk denne tråd. Den er for langt ude =)
Det er skam fint nok med mig. Den tråd tager alligevel så meget af min tid - altså herude i kulissen hvor jeg skriver på anmeldelserne indimellem de daglige gøremål.
#1001 Skeloboy 13 år siden
1. marts: Er nået til film nr. 53 på BN's Top 200
;)
Spøg til side...det er altid spændende at se, hvad du kommer med.
#1002 BN 13 år siden
Lige nu hader jeg (næsten) mine yndlingsfilm, for jeg har for meget at sige om hver enkelt af dem, at jeg ikke kan blive tilfreds med formuleringen. Det er også derfor jeg droppede de væsentligt kortere og ret udetaljerede anmeldelser af dem, jeg var så tæt på at poste lige før årsskiftet.
Jeg har to film klar, men venter lige til jeg har flere.
#1003 MMB 13 år siden
Desuden kan du vel kun bumpe din tråd, hvis du netop kommer i tanke om, at du skal opdatere din top 200? Og hvis du allerede er kommet i tanke om det, så er det jo ligegyldigt, om du bumper din tråd eller ej? O_o
#1004 BN 13 år siden
En countdown til de næste film + at holde liv i tråden, så Admin ikke lukker den.
#1005 Hr. Nielsen 13 år siden
#1006 Skeloboy 13 år siden
#1007 Åkepool 13 år siden
Det er vist kun 2 uger en tråd kan stå stille, før den bliver lukket.
#1008 Lord Beef Jerky 13 år siden
#1009 Zombi 13 år siden
+1
;P
#1010 BN 13 år siden
Det er skam fint nok med mig. Den tråd tager alligevel så meget af min tid - altså herude i kulissen hvor jeg skriver på anmeldelserne indimellem de daglige gøremål.
So go ahead - Make my day!