Skuespillet i SW 4-6 er teatralsk, og i SW 1-3 er det mekanisk... jeg er enig! Men hvad var det nu der skete den 8. juli? Jeg var på Roskilde, så jeg må have glippet det!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Ferieophold andetsteds i landet, flytning til vores nye lejlighed, istandgørelse af vort gamle hjem, to uger med ekstra vagter på jobbet m.m. vælter tidsmæssigt sammen i én stor pærevælling for os i disse uger. Og TDC har endnu ikke kunnet give os en dato for flytning af vores hometrio-forbindelse.
Så at renskrive og copy/paste anmeldelser prioriteres meget lavt lige nu.
Altså... ligegyldigt hvordan du vender og drejer det her, så virker det mere og mere komisk at din liste konstant bliver udskudt. Men jeg ser da frem til det alligevel.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1111 BN 13 år siden
Der er jo ikke tale om overfortolkning: Foeller mener VIRKELIG, at skuespillet i SW 1-3 er mekanisk.
#1112 Lord Beef Jerky 13 år siden
#1113 BN 13 år siden
Not much. Vi skal flytte før end det var planen. Så vi står midt i et flytteræs, hvor der er tusind ting der skal ordnes.
#1114 Lord Beef Jerky 13 år siden
#1115 BN 13 år siden
Ferieophold andetsteds i landet, flytning til vores nye lejlighed, istandgørelse af vort gamle hjem, to uger med ekstra vagter på jobbet m.m. vælter tidsmæssigt sammen i én stor pærevælling for os i disse uger. Og TDC har endnu ikke kunnet give os en dato for flytning af vores hometrio-forbindelse.
Så at renskrive og copy/paste anmeldelser prioriteres meget lavt lige nu.
#1116 Lord Beef Jerky 13 år siden
#1117 MMB 13 år siden
#1118 Åkepool 13 år siden
Andetsteds end hvor? ;)
#1119 BN 13 år siden
Hvem ved, måske ender The Beatles-sangen "Eight Days a Week" som et lovforslag ...
høhø
End her på adressen.
#1120 Åkepool 13 år siden
Hmm, hvor søren var det nu det var? Jeg har lige glemt det ;)