Gravatar

#1201 MMB 12 år siden

Skeloboy (1192) skrev:
#1190 - kan du ikke bare poste din liste uden kommentarer?

Kan du ikke gøre det, hvis du ikke gider gøre listen færdig? Hvis jeg skal sætte tingene lidt på spidsen, så synes jeg, det er lidt en hån mod os, der har fulgt med og kommenteret listen, at du ikke gider komme med slutningen. :)
Gravatar

#1202 Hr. Nielsen 12 år siden

WHAT??????????????? Nu har jeg forsøgt at gennemgå listen, da jeg kom sent ind på den, for at følge med og har glædet mig til at se den færdig. Særligt forbi jeg fornemmer at flere af egne favoritter er på og som jeg har glædet mig til at læse om....Stort øv BN:-/
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#1203 Lord Beef Jerky 12 år siden

Ha! Jeg hylder BN! Listen har længe været en stor langemand til os alle, og nu er den også et spark i skridtet! Fantastisk!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1204 MMB 12 år siden

Skeloboy (1192) skrev:
#1190 - kan du ikke bare poste din liste uden kommentarer?

BUMP!
Gravatar

#1205 BN 12 år siden

Ispep (1195) skrev:
Er der nogen grund til du ikke gider gøre listen færdig eller?

Det tager så lang tid, før jeg står med en anmeldelse, som jeg føler er dækkende eller fyldestgørende i henhold til det, som jo er dens formål: nemlig at forklare hvorfor jeg elsker den pågældende film, og hvad der i mine øjne gør den så god.

Og det er bestemt ikke blevet nemmere, nu hvor vi bevæger os ind i min top 30. Jeg har måttet lave en masse anmeldelser om, eftersom jeg ikke har været tilfreds med dem.

Eftersom jeg nødigt vil håne Foeller eller andre og bestemt ikke ønsker at blive hyldet af Lord Beef Jerkey (hehe), gør jeg naturligvis listen færdig.

Jeg tror, jeg trængte til at få hanket lidt op i mig selv - eller at få et los bagi. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1206 Hr. Nielsen 12 år siden

Så får du lige endnu et, om end kærligt, los bagi herfra også!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spaaaaark:D
Gravatar

#1207 BN 12 år siden

Thomas E. Nielsen (1206) skrev:
Så får du lige endnu et, om end kærligt, los bagi herfra også!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spaaaaark:D

Arghhhh!

('Argh' - smerteligt udbrud ofte anvendt på film (jævnfør det berømte Wilhelm-skrig) og som skriftlyd i tegneserier. Bruges til tider også som et forskrækket udbrud.)
Gravatar

#1208 Hr. Nielsen 12 år siden

BN (1207) skrev:
Arghhhh!
Jep og kan du så se at komme videre med listen......Tænk blot en film frem ad gangen, fremfor dem alle!!! Jeg ved du kan......you can do it!!!

Gravatar

#1209 BN 12 år siden

#1208:

hehe

Hmm ... jeg havde nu lidt håbet på en peptalk á la den her:

"Son of Filmz! My brother. I see in your eyes the same fear that would take the heart of me. A day may come when the courage of film critics fails, when you forsake your readers and break all bonds of fellowship, but it is not this day. An hour of writer's block and crushed, bleeding fingers when the Age of Film Critics comes crashing down, but it is not this day! This day you write! By all that you hold dear on this good earth, I bid you write, Son of Filmz!"
Gravatar

#1210 Hr. Nielsen 12 år siden

#1209 Hehe, jeg har ikke lige taget mit Aragorn ansigt på i dag;)

Skriv ny kommentar: