Det var ikke hans højde jeg tog højde for. Det var hovedet og det stads han sniffer :0
Jamen, jeg indtager skam kun Red Bull, Rockstar, Monster og Burn, og kun en halv liter af gangen og 15 liter om dagen. Og det lim jeg sniffer, er lægeordineret.
Han tror dig nok ikke, men tror du har dem på af andre og mere skjulte grunde, som at du nok er blind for at flere af dem ikke er gode nok til at ligge hvor de ligger, for det synes han jo ikke og gud forbyde det, hvis du måtte mene noget andet:-D Så kommer han og flækker dine knæskaller med et baseballbat, tro mig. Har prøvet det;)
Når han dukker op med baseballbattet, vil jeg synge denne sang for ham:
1) Brokeback Mountain 2) I Love You Phillip Morris 3) Tootsie 4) Alt med Ture Lindhardt 5) Mit smukke vaskeri 6) Mød min Hr. Mor 7) The Rocky Horror Picture Show 8) Predator - men kun der hvor Arnold smører sig i mudder 9) Philadelphia 10) Cabaret 11) Twilight serien 12) Twilight serien med kommentatorspor af Robert P. 13) Alle tv-reklamer eller sketches hvor Søren Østergaard er klædt som dame 14) Politiskolen med Blue Oyster-scenen på repeat
Det egentlig virkelig sjove er, at der er 14 film på BN's rigtige top 10.
1) Brokeback Mountain 2) I Love You Phillip Morris 3) Tootsie 4) Alt med Ture Lindhardt 5) Mit smukke vaskeri 6) Mød min Hr. Mor 7) The Rocky Horror Picture Show 8) Predator - men kun der hvor Arnold smører sig i mudder 9) Philadelphia 10) Cabaret 11) Twilight serien 12) Twilight serien med kommentatorspor af Robert P. 13) Alle tv-reklamer eller sketches hvor Søren Østergaard er klædt som dame 14) Politiskolen med Blue Oyster-scenen på repeat
Tak fordi du bringer det der useriøse ævl ind min tråd! Idiot.
Helt enig i dit valg med hensyn til 'Tree of Life'. Det er en helt enestående film, som for mit vedkommende, også var skelsættende når det kommer til personlige filmoplevelser.
#1331 BN 11 år siden
Ja, det skulle jeg da mene. Jeg er tilfældigvis 185 cm høj. ;-)
#1332 BN 11 år siden
Jamen, jeg indtager skam kun Red Bull, Rockstar, Monster og Burn, og kun en halv liter af gangen og 15 liter om dagen. Og det lim jeg sniffer, er lægeordineret.
#1333 BN 11 år siden
Når han dukker op med baseballbattet, vil jeg synge denne sang for ham:
#1334 Hr. Nielsen 11 år siden
#1335 Ispep 11 år siden
#1336 doom WAD 11 år siden
#1337 BN 11 år siden
Jo. Meget snart.
Tjoh, det kan jeg da godt. Jeg ser alligevel disse trilogier og to-films-"serier" som enheder eller helheder.
#1338 doom WAD 11 år siden
1) Brokeback Mountain
2) I Love You Phillip Morris
3) Tootsie
4) Alt med Ture Lindhardt
5) Mit smukke vaskeri
6) Mød min Hr. Mor
7) The Rocky Horror Picture Show
8) Predator - men kun der hvor Arnold smører sig i mudder
9) Philadelphia
10) Cabaret
11) Twilight serien
12) Twilight serien med kommentatorspor af Robert P.
13) Alle tv-reklamer eller sketches hvor Søren Østergaard er klædt som dame
14) Politiskolen med Blue Oyster-scenen på repeat
#1339 BN 11 år siden
Tak fordi du bringer det der useriøse ævl ind min tråd! Idiot.
#1340 Snaden 11 år siden