Vil Nosferatus tænder nogensinde skrumpe ind til normal størrelse igen? Og ligner T. Nielsen ikke i ligeså høj grad den onde Nåså'er fra 'The Julekalender, bortset fra brillerne? Er BN i virkeligheden et fantasifoster; en projektion i Ispeps værste drømme? Eksisterer filmz.dk rent fysisk, eller er siden blot computerskabt? Ja, er de besøgendes (pc-)skærme grønne bag de digitale billeder og ord?
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Næh, I får selvfølgelig lidt af gangen, så der kan være bare en smule spænding ved listen. Og jeg starter op næste gang jeg har fridage, d.v.s. i løbet af de næste par uger.
...11 uger senere...
“There are no heroes... In life, the monsters win.” ― George R.R. Martin
#21 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#22 BN 10 år siden
mvh BN, netop hjemkommet fra 1 uges (tidlig) sommerferie
#23 Ispep 10 år siden
Du er fuld af bæ!!
#24 BN 10 år siden
Er bæ good shit? ... Jævnfør Dooms spørgsmål.
Vil Nosferatus tænder nogensinde skrumpe ind til normal størrelse igen? Og ligner T. Nielsen ikke i ligeså høj grad den onde Nåså'er fra 'The Julekalender, bortset fra brillerne? Er BN i virkeligheden et fantasifoster; en projektion i Ispeps værste drømme? Eksisterer filmz.dk rent fysisk, eller er siden blot computerskabt? Ja, er de besøgendes (pc-)skærme grønne bag de digitale billeder og ord?
#25 Ispep 10 år siden
Johan er en digital pimp ;)
Mine drømme er ikke så sterile ;)
#26 BN 10 år siden
"Sterile"? Hvis dine drømme er fulde af bæ som følge af MIN tilstedeværelse i dem, er der ikke meget "sterilt" ved dem!
;-)
#27 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#28 Space Monster 10 år siden
...11 uger senere...
― George R.R. Martin
#29 Ispep 10 år siden
#30 Mikkel Abel 10 år siden
Nu må ferien da snart være begyndt. :D