Gravatar

#21 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Fuck det er good shit, BN. Tror snart Hollywood ringer med en plads i Oscar-komitéen.
Doctor Last Warning
Gravatar

#22 BN 10 år siden

Jeg kan da afsløre, at mindst en af jer tre har ret i det, vedkommende skriver. ;-)

mvh BN, netop hjemkommet fra 1 uges (tidlig) sommerferie
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#23 Ispep 10 år siden

Det må afgjort være mig der har ret.

Du er fuld af bæ!!
Gravatar

#24 BN 10 år siden

Ispep (23) skrev:
Det må afgjort være mig der har ret.

Du er fuld af bæ!!

Er bæ good shit? ... Jævnfør Dooms spørgsmål.

Vil Nosferatus tænder nogensinde skrumpe ind til normal størrelse igen? Og ligner T. Nielsen ikke i ligeså høj grad den onde Nåså'er fra 'The Julekalender, bortset fra brillerne? Er BN i virkeligheden et fantasifoster; en projektion i Ispeps værste drømme? Eksisterer filmz.dk rent fysisk, eller er siden blot computerskabt? Ja, er de besøgendes (pc-)skærme grønne bag de digitale billeder og ord?
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#25 Ispep 10 år siden

BN (24) skrev:
Eksisterer filmz.dk rent fysisk, eller er siden blot computerskabt?

Johan er en digital pimp ;)

BN (24) skrev:
Er BN i virkeligheden et fantasifoster; en projektion i Ispeps værste drømme

Mine drømme er ikke så sterile ;)
Gravatar

#26 BN 10 år siden

Ispep (25) skrev:

Mine drømme er ikke så sterile ;)

"Sterile"? Hvis dine drømme er fulde af bæ som følge af MIN tilstedeværelse i dem, er der ikke meget "sterilt" ved dem!

;-)
Gravatar

#27 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Der findes klubber (har jeg hørt) hvor I kan mødes i real life og tage den derfra
Doctor Last Warning
Gravatar

#28 Space Monster 10 år siden

BN (6) skrev:
Næh, I får selvfølgelig lidt af gangen, så der kan være bare en smule spænding ved listen. Og jeg starter op næste gang jeg har fridage, d.v.s. i løbet af de næste par uger.

...11 uger senere...
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#29 Ispep 10 år siden

anno 2019
Gravatar

#30 Mikkel Abel 10 år siden

BN (16) skrev:
Begynder i næste uge. Da har jeg nemlig ferie. :-)

Nu må ferien da snart være begyndt. :D
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: