BN #83: Du lider vist af begrebsforvirring. ... Næh, lille Foeller synes lige på bedste tante-manér, at han havde noget godt sladder at give videre ... en flok narrøve, hele bundtet" ...
___
Kort tissepause. ___
2. akt:
BN #90: det er de andre der bliver ved at smide lort og ordgylle ned i det hul. Men nu dækker jeg hullet til ... og om de andre så vil blive ved med at gå hen og rage op i det, må blive deres egen sag. Tak for din snusfornuft, misuma
BN #93: ja, "tragikomisk" er den nye trend, den nye, lidt for nemme udvej, hvor man gør opponenten til en slags subjektiv á la "Se, hvor mærkelig ham dér er!" That's the real tragedy.
Men nu gider jeg ikke mere. Du får den officielle ære af at blive den første på min ignoreliste. Jeg havde ellers svoret, at den ikke ville blive taget i brug.
Dont' - you'll miss the fun to come!
OG hvis BN troede, at jeg var hans ven i http://filmz.dk/forum/tagwall/bn-siger-farvel-7781...#46, så tog han fejl. Doom er ingens ven herinde. Doom er anarkist. Venner er noget man har i den virkelige verden. (Hvis BN mod forventning har glemt hvem jeg er, så jeg ham "idioten" fra BN top 200 tråd.)
Doc Doom, jeg hverken ryger, tisser eller spiser snacks - det er altsammen dårlige vaner.
Røg stinker og forurener kroppen. Tis stinker (jeg hader urinaler!), og snacks sviner. Desuden hader jeg humor og selvironi, samt jyske indvandrere. Hvad skal vi med disse ting?
Og hvorfor er det kun astronauter, der må gå på månen?
#111 doom WAD 11 år siden
#112 doom WAD 11 år siden
- en eksperimentalkomedie i (foreløbig) 4 akter
___
1. akt:
___
Kort tissepause.
___
2. akt:
___
Kort snackpause.
___
3. akt:
___
Kort rygepause.
___
4. akt:
Spændingen er intens. Publikum bider negle. VIL han give op? Fuck en cliff hanger!
Kan du lide dette stykke, bør du også gå ind og se prequellen BN SIGER FARVEL OG GODDAG STRAKS EFTER
ÅRTUSINDETS MEGA-LOL!!!
#113 doom WAD 11 år siden
Dont' - you'll miss the fun to come!
OG hvis BN troede, at jeg var hans ven i http://filmz.dk/forum/tagwall/bn-siger-farvel-7781... #46, så tog han fejl. Doom er ingens ven herinde. Doom er anarkist. Venner er noget man har i den virkelige verden. (Hvis BN mod forventning har glemt hvem jeg er, så jeg ham "idioten" fra BN top 200 tråd.)
#114 BN 11 år siden
Røg stinker og forurener kroppen. Tis stinker (jeg hader urinaler!), og snacks sviner. Desuden hader jeg humor og selvironi, samt jyske indvandrere. Hvad skal vi med disse ting?
Og hvorfor er det kun astronauter, der må gå på månen?
#115 davenport 11 år siden
#116 doom WAD 11 år siden
Det står da alle frit.
#117 BN 11 år siden
Næh, for de har nægtet at finansiere turen for mig!
#118 BN 11 år siden
Er du sikker? Jeg handler da i JYSK!