Gravatar

#1 filmz-Kaad 19 år siden

Jeg har set det her http://www.jensens.com/cid.35/362.aspx på jensens hjemmeside, men forstår ikke rigtigt?

Er det noget man skal bestille før? eller hvordan fungerer det?
Gravatar

#2 davenport 19 år siden

Tror bare du bestiller det i restauranten. Det er bare et tilbud.

Men Jensens skuffede mig så fælt sidst, at jeg ikke kommer der mere. Aldrig har jeg oplevet så langsomt og uprofessionel betjening. ALT var i vejen. Ingen genopfyldning på all you can eat osv osv.

Køb hellere en billet i biografen og spis noget ordentligt mad ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 HonoDelLoce 19 år siden

#2, sjovt, jeg havde det faktisk totalt omvendt sidst jeg var på Jensens ;)

Jeg har ellers af princip afholdt mig fra at tage på deres restaurationer, men min daværende kæreste VILLE absolut derud en aften - af uvisse årsager?

Men jeg blev s'gu positivt overrasket - både over betjeningen og maden.. I forhold til hvad jeg husker fra mine tidligere besøg på en hvilken som helst Jensens var det her s'gu ren gourmet ;)

Så nu leder jeg med lys og lygte efter en date, der vil prøve med derind ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 davenport 19 år siden

Gravatar

#5 DarkLight 19 år siden

Jensens Bøfhus er af samme kvalitet som McD. Deres fødevarer er bare en andelse anderledes...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 davenport 19 år siden

Ja, bare der da var en Burger King i Kolding ;D
Gravatar

#7 akerman 19 år siden

Havde samme oplevelse. De sidste to gange jeg har været på jensens, har der været ekstremt ringe service: Og det er jo ikke som om man får billig mad til gengæld.. det er jo bare fastfood i fin indpakning. Spare ribsn'e var 50% fedt.
Gravatar

#8 davenport 19 år siden

Vi var 3 voksne og 2 meget små børn. Vi kom af med 600,- for ingenting. Jeg havde bestilt all u can eat chickenwings og det samme havde min kæreste. Da maden kom efter 30 minutter og var kold fordi de ikke havde serveret den da den var lavet, bestilte jeg igen. Så spurgte tjeneren om jeg var sikker på at jeg ville bestille allerede, når jeg ikke vidste om jeg kunne spise mere. Jeg bad ham om at køre en ordre mere, så jeg ikke skulle vente. Men det vi fik var koldt, og ikke gennemstegt. Altså slatten skind på wings. Jeg kan ikke æde den slags, især ikke koldt. Men 2. omgang kom aldrig, og vi valgte at gå. Så kom tjeneren tilbage og spurgte om vi ikke skulle ha mere? Og vi så bare på ham. Da havde vi siddet i 1½ time og gloet. Magen til frækhed.
Det var i øvrigt i Kolding Storcenter, og jeg anbefaler dem hermed ikke!

Jeg havde en anden oplevelse da JB lå midt i Kolding. Da var der en alkoholikker der generede os under vores middag, og kom over og sad ved bordet. (Det var til en fødselsdag) så jeg skrev en mail til dem, og fik et gavekort til 3 på lige hvad vi ville have + en flaske vin. Det var god service, men jeg gider ikke gøre det igen, for jeg gider ikke komme der igen. Så gratis mad min røv.. Jeg sætter ikke mine ben der igen.
Gravatar

#9 lagoni 19 år siden

Jeg har prøvet det Bøf og Bio en enkelt gang, hvor jeg bare købte det i biografen (samtidig med at jeg bestilte billetter) og så bestilte bord ved Jensens. Fik i biografen nogen "kuponer" jeg bare sku' vise da jeg bestilte (og så aflevere da jeg betalte).

Jensens er ikke altid den store kvalitet, men jeg har aldrig haft direkte dårlgie oplevelser derinde og dette er en god og billig måde at komme ud på.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 davenport 19 år siden

Du kommer ikke meget ud?

Skriv ny kommentar: