Gravatar

#1 filmz-vassago 21 år siden

Jeg har ikke handlet så mange bøger på nettet, og ville derfor høre om der er nogen der har nogle gode råd og tips. Der må vel næsten være sites ala dem man kender fra DVD-salg, hvor fragt osv er inkl. Gode webshops mm. Det er både alm og filmrelaterede bøger jeg skal have.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 lagoni 21 år siden

Jeg har en enkelt gang købt en bog hos play.com, de har et rimelig stort udvalg, men (som ved dvd-køb derfra) bør man vist holde sig under de 80 kr. Fragten er gratis.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 Yoda 21 år siden

Jeg køber tit bøger hos saxo.com og amazon.com.

Jeg køber det meste af min filmlitteratur til studiet via saxo - de har et kæmpe udvalg og sender hurtigt.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 Kia 21 år siden

Jeg plejer at slå op på pensum.dk. Her sammenlignes priser på bøger og fragt samt leveringstid på mange forskellige sites.
Gravatar

#5 McPeter 21 år siden

Jeg har købt en del hos Amazon.co.uk - men det var mest mens jeg boede i Spanien, da de har (som alle andre) lavere moms på bøger end Danmark...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 21 år siden

#5 Ja, amazon.co.uk er ikke, hvad de har været (jvf. den moms, der pålægges ethvert køb), med mindre man har mulighed for at sende bøgerne via Sverige, hvor bogmomsen blot er 6%.

Ellers kan man bruge www.whsmith.co.uk som også er britisk.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 filmz-Daedalos 21 år siden

jeg vil anbefalde enten saxo.dk eller e-boghandel.dk begge
2 fine sites med god kundeservice og forholdsvis bredt udvalg af bøger + billige priser

#8 filmz-vassago 21 år siden

Tak for de gode tips, det blev lagonis jeg brugte i første omgang, de bøger jeg bestilte var 50% billigere der end hos nogen af de andre - og fragten inkl.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: